Gå til innhold

Oppdrag: Finn en mann til bustetrollet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bor du hen bustetroll? Det er jo ganske greit å vite så vi ikke kobler deg med en mann 300 mil unna...

Anonymous poster hash: 2a0af...77d

Skrevet det flere ganger nå:) Bor på Kolbotn helt på Oslogrensa :)

Alt fra Olso-Akershus- Østfold-Vestfold og Buskerud er greit:)

Tårnåsen eller? Har en kompis på Langhus som kanskje kunne vært noe....

Skrevet

Hvor bor du hen bustetroll? Det er jo ganske greit å vite så vi ikke kobler deg med en mann 300 mil unna...

Skrevet det flere ganger nå :) Bor på Kolbotn helt på Oslogrensa :)

Alt fra Olso-Akershus- Østfold-Vestfold og Buskerud er greit:)

Tårnåsen eller? Har en kompis på Langhus som kanskje kunne vært noe....

Nei heller Toppåsen. :) Midt på toppen mellom Prinsdal, Holmlia og Kolbotn:)

Skrevet

Æsj altså. Jeg har en bror i området, men han er bare 19. Også er han hengslete, rødhåra og fregnete. Ja ja... kanskje om noen år. ;) Lykke til med jakten.

Skrevet

Kan fortsatt få broren min:)

Han er 35 har eget firma, ingen exer av betydning, kjempeflink å lage mat (sorry), 190 høy (sorry), blond, morsom, har ikke barn, men er alle barnas favorittmenneske, liker bare hunder (sorry)

Hehe

Og jo.... Hele familien er besatt av at han skal få seg dame.. Han har prioritert jobb i et hav av år og vært singel i sikkert ti år:(

Og han bor i drammen

Anonymous poster hash: 84db8...909

Skrevet

Digger at du laget deg egen sjekketråd her, og så er du utrolig søt! Håper du får dater slengt etter deg i bøtter og spann:-)

Skrevet

Æsj altså. Jeg har en bror i området, men han er bare 19. Også er han hengslete, rødhåra og fregnete. Ja ja... kanskje om noen år. ;) Lykke til med jakten.

haha åh, så søtt. 19 blir litt i yngste laget :D

Skrevet

Digger at du laget deg egen sjekketråd her, og så er du utrolig søt! Håper du får dater slengt etter deg i bøtter og spann:-)

NOT!

Èn som har sendt PM, og vedkommende jeg da skulle sjekke på facebook, hadde bildet der han kysset min venninne.. (de har visst akkurat gjort det slutt:P) Så jada. Verden er liten.

Skrevet

Han er 35 har eget firma, ingen exer av betydning, kjempeflink å lage mat (sorry), 190 høy (sorry), blond, morsom, har ikke barn, men er alle barnas favorittmenneske, liker bare hunder (sorry)

Hehe

Og jo.... Hele familien er besatt av at han skal få seg dame.. Han har prioritert jobb i et hav av år og vært singel i sikkert ti år:(

Og han bor i drammen

hmmm.. Hvordan ser han ut da? 

Jeg kan gå helt opp til 40 sånn egentlig, så lenge de ser unge ut. Hehe. Er han "ung og kjekk" så tar jeg gjerne en titt :D 

Hunder er jo viktigst! Så om han ikke elsker alt annet av dyr så er det greit. :D Du får gjerne invitere han til å sende meg en PM på facebook. Send meg en PM her , så skal jeg gi deg facebook-info'en min ;)

Skrevet

Hehe

Og han bor i drammen

hmmm.. Hvordan ser han ut da?

Jeg kan gå helt opp til 40 sånn egentlig, så lenge de ser unge ut. Hehe. Er han "ung og kjekk" så tar jeg gjerne en titt :D

Hunder er jo viktigst! Så om han ikke elsker alt annet av dyr så er det greit. :D Du får gjerne invitere han til å sende meg en PM på facebook. Send meg en PM her , så skal jeg gi deg facebook-info'en min ;)

Han har Facebook, men er aldri der.. Men det er bilder av han på min Facebook da:)

Skrevet

Du er kjempesøt Bustetroll, utrolig fine øyne! Synes det er så rart at du beskriver deg selv som stille og sjenert. Du er så aktiv her og forteller så mye om deg selv, så det passer liksom ikke i mitt hode, hehe. ;) Lykke til! Håper du finner en god mann!

Anonymous poster hash: f844d...d1e
Skrevet

Fant mannen min på match.com jeg :) Hvorfor ikke lage profil der?

Anonymous poster hash: 61bc6...415
Skrevet

Du er kjempesøt Bustetroll, utrolig fine øyne! Synes det er så rart at du beskriver deg selv som stille og sjenert. Du er så aktiv her og forteller så mye om deg selv, så det passer liksom ikke i mitt hode, hehe. ;) Lykke til! Håper du finner en god mann!

Anonymous poster hash: f844d...d1e

Jeg er veldig åpen og ærlig, men er veldig stille. :) er veldig sjenert spesielt hvis det er flere enn 3 stk rundt bordet:P Noen "klikker" jeg bare med.. Da er jeg ikke sjenert i det hele tatt.. Rart det der:p

Skrevet

Fant mannen min på match.com jeg :) Hvorfor ikke lage profil der?

Anonymous poster hash: 61bc6...415

Fordi det koster penger:D var der før. Dessuten liker jeg Møteplasse mye bedre. Men er ikke helt der enda at jeg vil betale for medlemskap ehr og der... Vil bare ha noen å snakke med til å begynne med,, Ikke hele "datingopplegget"

Skrevet

Lykke til med jakten! Du er tøff som lager en tråd her og vakker er du også. Heia trollet :duskedame:

Skrevet

Lykke til med jakten! Du er tøff som lager en tråd her og vakker er du også. Heia trollet :duskedame:

:D

Skrevet

Du minner meg om meg selv i beskrivelsen din :)

Masse lykke til med jakten :)

Skrevet

Jo takk :D

Kanskje jeg kaprer DIN drømmemann da :P

Skrevet

Hehe! Han sitter i andre enden på sofaen her å klør meg på leggen :P han har vært min i 7år, fant han på byen :P

Skrevet

Jeg veit om en. 30 år. Bor i Akershus. Jobber som miljøarbeider på en videregående skole. Har små barn selv men godt mulig han er åpen for fler.

Anonymous poster hash: 6c9b8...d3a

Skrevet

Jeg veit om en. 30 år. Bor i Akershus. Jobber som miljøarbeider på en videregående skole. Har små barn selv men godt mulig han er åpen for fler.

Hmm.. Er han sånn miljøfreak? Jeg er åpen for å være grei med miljøet, men et sted går grensen min da. Jeg panter flasker....... 

:P

Skrevet

Hehe! Han sitter i andre enden på sofaen her å klør meg på leggen :P han har vært min i 7år, fant han på byen :P

ååh, du vant :D

Skrevet

Veldig morsomt, Bustetroll! Jeg håper det detter inn en perfekt mann gjennom dette. Du er jo søt og morsom, så kan ikke skjønne annet enn at en eller annen tenker at akkurat deres bror eller kompis passer. Har dessverre ikke noen matcher å by deg, du er litt for ung. 

Skrevet

Miljøfreak? Ho, ho, ho! Ikke så vidt jeg veit gitt. Jobben hans går nok mer på det sosiale miljøet blandt elevene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...