Gå til innhold

Oppdrag: Finn en mann til bustetrollet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du verkar til å vere veldig søt i alle fall, ut frå det biletet,

det skal du ha! :-)

Sjølv med krigsmaling, hehe.

Dette prosjektet burde ikkje vera vanskeleg! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke skjønne at du har problemer å skaffe deg kar?

Har du puppene på ryggen og fiskehud på resten av kroppen? ;-)

Anonymous poster hash: b3370...648

Ja.. Har en pupp på leggen også =(

Før, så fant jeg jo alle menn på byen.. Det var forsåvidt greit, men den muligheten har jeg jo ikke lengre, da jeg er 100% alene med barn. Og jeg er sjenert, så sjekker ikke akkurat opp menn på butikken heller.

Er også hjemmeværende , så møte noen på jobb utgår også.. Har meldt meg på kurs, så kanskje det er noen kjekke menn der, hvis jeg får plass :D

Så ja, jeg er veldig lite sosial... Den tiden jeg treffer noen treffer jeg venninner, ikke ute på sjekketur :)

Skrevet

Jeg vil jo ikke legge ut fullt navn her, (selv om jeg hadde navnet som nick før, så noen husker kanskje) så dere må evt sende en PM , så svarer jeg med facebook info, så deres single menn kan kontakte meg der :D

Skrevet

Desperat.no

Anonymous poster hash: 71323...6f0

Hva så?

Ikke hør på vedkommende. Bare misunnelig ;-)

Sikkert gammel og bildet av vedkommende egner seg ikke på nett.

Nei uff da. Men hun er sikkert heldig og har en fin mann, og er ikke like desperat som meg :)

Skrevet

Før, så fant jeg jo alle menn på byen.. Det var forsåvidt greit, men den muligheten har jeg jo ikke lengre, da jeg er 100% alene med barn. Og jeg er sjenert, så sjekker ikke akkurat opp menn på butikken heller.

Er også hjemmeværende , så møte noen på jobb utgår også.. Har meldt meg på kurs, så kanskje det er noen kjekke menn der, hvis jeg får plass :D

Så ja, jeg er veldig lite sosial... Den tiden jeg treffer noen treffer jeg venninner, ikke ute på sjekketur :)

Kniiiis. Finnes det ikke en app for å finne mannfolk da. ;-)

Skjønner det er vanskelig. Selv ble jeg sjekket opp av en tidligere kjæreste over frysedisken på Kiwi. Hadde sett hverandre der mange ganger og en gang jeg sto der med en porsjons Grandiosa i hånda spurte han om vi ikke skulle spleise på en stor en.

Altså... Heng på Kiwi. ;-)

Skrevet

Kniiiis. Finnes det ikke en app for å finne mannfolk da. ;-)

Skjønner det er vanskelig. Selv ble jeg sjekket opp av en tidligere kjæreste over frysedisken på Kiwi. Hadde sett hverandre der mange ganger og en gang jeg sto der med en porsjons Grandiosa i hånda spurte han om vi ikke skulle spleise på en stor en.

Altså... Heng på Kiwi. ;-)

Jeg var på kiwi istad! Ingen kjekke menn der heller =( Det var en som hadde sølt kaviar da.. tråkket på tuben tror jeg.. Det luktet ikke godt :P 

Uansett.. Joda, jeg ble med på Tinder. Men.. ja.. Vet ikke jeg. Er jo noen der, men blir litt oppgitt blandt fleksing foran speilet, bassengkantbilder, bilder med andre jenter (hva er det liksom?) osv..

Skrevet

Jeg vil jo ikke legge ut fullt navn her, (selv om jeg hadde navnet som nick før, så noen husker kanskje) så dere må evt sende en PM , så svarer jeg med facebook info, så deres single menn kan kontakte meg der :D

Æsj, veldig urettferdig at ein må ha Facebook for å koma med i det gode selskap! :-(

Det følest både urettferdig, diskriminerande og ekskluderande! ;-)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Skulle sagt ifra før bustetroll! Hadde passet inn med svogeren min, men nå har han jo fått seg dame.. Hummm... Om de skulle gå ifra hverandre, og du enda ikke har funnet deg noen (får da virkelig håpe du gjør det) så skal jeg mikse dere jeg ;)

Skrevet

Skulle sagt ifra før bustetroll! Hadde passet inn med svogeren min, men nå har han jo fått seg dame.. Hummm... Om de skulle gå ifra hverandre, og du enda ikke har funnet deg noen (får da virkelig håpe du gjør det) så skal jeg mikse dere jeg ;)

gjør det :D

(Du kan jo gjøre ditt for å splitte dem da :P)

Skrevet

Lag profil på tinder! Lastet ned appen i jula og skal på date neste helg :) vi er like gamle forresten :)

Anonymous poster hash: 37839...016

Skrevet

Så vakker du er, Bustetroll! Hadde jeg hatt en lillebror skulle jeg ha matchet dere! ;-)

Har dessverre ikke det, og heller ingen single kompiser. I hvert fall ikke somer under 35. Vet om noen på 40+, men går ut fra at det ikke er interessant. ;-)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

gjør det :D

(Du kan jo gjøre ditt for å splitte dem da :P)

Tror nok ikke jeg blir godt likt av svogeren da, så han får nok styre det der selv ;)

Skrevet

Lag profil på tinder! Lastet ned appen i jula og skal på date neste helg :) vi er like gamle forresten :)

Anonymous poster hash: 37839...016

har lastet den ned:) Fant èn jeg snakket litt med. Men han hadde for mye styr med ex-en sin, så det tok slutt. hehe.

Skrevet

Så vakker du er, Bustetroll! Hadde jeg hatt en lillebror skulle jeg ha matchet dere! ;-)

Har dessverre ikke det, og heller ingen single kompiser. I hvert fall ikke somer under 35. Vet om noen på 40+, men går ut fra at det ikke er interessant. ;-)

har alltid likt eldre menn, men 40 + blir ikke noe jeg søker etter hehe. Kunne jo fungert, men det er da "unntak" :)

Skrevet

Veldig søt! Lykke til med jakten!:)

Anonymous poster hash: 0e125...d6a

Skrevet

Veldig søt! Lykke til med jakten! :)

Anonymous poster hash: 0e125...d6a

ja o takk:D

Skrevet

Visst det er noen som har Bergenser til overs så er jeg på jakter etter en ;)

Skrevet

Jeg leste først at du var 158 cm rundt baken!

Du er veldig søt, hadde jeg hatt en singel kamerat så skulle du fått ham. ;-)

Anonymous poster hash: 3df32...fec

Skrevet

Dumt du ikke la ut dette i dag morges, for da kunne du fått min ;) Han vil ha 4-5 unger også, mens for meg holder det med 2...

Men akkurat nå tenker jeg at jeg kan beholde han litt til ;)

Er sikkert mange med nyttårsforsetter på treningssenteret i Januar, kanskje du skulle meldt deg inn en plass (om du ikke allerede er) og finne deg en der? hehe

Skrevet

Jeg leste først at du var 158 cm rundt baken!

Du er veldig søt, hadde jeg hatt en singel kamerat så skulle du fått ham. ;-)

Anonymous poster hash: 3df32...fec

hahaha :D

Skrevet

Dumt du ikke la ut dette i dag morges, for da kunne du fått min ;) Han vil ha 4-5 unger også, mens for meg holder det med 2...

Men akkurat nå tenker jeg at jeg kan beholde han litt til ;)

Er sikkert mange med nyttårsforsetter på treningssenteret i Januar, kanskje du skulle meldt deg inn en plass (om du ikke allerede er) og finne deg en der? hehe

Jeg tør ikke å trene på treningsstudio =( Ikke alene i alle fall. Jobbet på et før. Men det var et intimt koselig lite studio på Montebello. Savner det..;P

Skrevet

Hvor bor du hen bustetroll? Det er jo ganske greit å vite så vi ikke kobler deg med en mann 300 mil unna...

Anonymous poster hash: 2a0af...77d

Skrevet

Hvor bor du hen bustetroll? Det er jo ganske greit å vite så vi ikke kobler deg med en mann 300 mil unna...

Det har hun svart på ca 5 ganger allerede ;)

Skrevet

Det har hun svart på ca 5 ganger allerede ;)

Vel, så får hun svare en gang til. Gidder ikke lese hele tråden.

Skrevet

Skrevet det flere ganger nå:) Bor på Kolbotn helt på Oslogrensa :) 

Alt fra Olso-Akershus- Østfold-Vestfold og Buskerud er greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...