Gå til innhold

Oppdrag: Finn en mann til bustetrollet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Miljøfreak? Ho, ho, ho! Ikke så vidt jeg veit gitt. Jobben hans går nok mer på det sosiale miljøet blandt elevene ;)

Anonymous poster hash: 6c9b8...d3a

Åjaja hehe :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veit om en. 30 år. Bor i Akershus. Jobber som miljøarbeider på en videregående skole. Har små barn selv men godt mulig han er åpen for fler.

Hmm.. Er han sånn miljøfreak? Jeg er åpen for å være grei med miljøet, men et sted går grensen min da. Jeg panter flasker....... 

:P

Du vet ikke at en miljøarbeider ikke har noe med miljøbevegelsen å gjøre altså? Huff... Ønsker deg lykke til i jakten, men har reagert på en ting, er at du ikke er interessert i sex. Svært få menn mellom 27 og 34 ønsker seg en dame som har barn fra før og ikke vil ha sex med dem, de fleste har vel ganske bra sexdrift i denne alderen.

Anonymous poster hash: c2b8a...ffd

Skrevet

Du er himla søt, men kjære deg: Kom deg ut i den virkelige verden, og ikke heng her på DiB.I den virkelige verden finner du menn, ikke i en anonym verden som her.

Lykke til

Anonymous poster hash: 0536f...858

Skrevet

Jeg veit om en. 30 år. Bor i Akershus. Jobber som miljøarbeider på en videregående skole. Har små barn selv men godt mulig han er åpen for fler.

Hmm.. Er han sånn miljøfreak? Jeg er åpen for å være grei med miljøet, men et sted går grensen min da. Jeg panter flasker....... 

:P

Du vet ikke at en miljøarbeider ikke har noe med miljøbevegelsen å gjøre altså? Huff... Ønsker deg lykke til i jakten, men har reagert på en ting, er at du ikke er interessert i sex. Svært få menn mellom 27 og 34 ønsker seg en dame som har barn fra før og ikke vil ha sex med dem, de fleste har vel ganske bra sexdrift i denne alderen.

Anonymous poster hash: c2b8a...ffd

Har du lest hele tråden, eller? Hun skriver at hun først og fremst bare vil ha noen å prate med, - kanskje møte dem ved en senere anledning. Forhold kommer jo logisk nok etter det første møtet deres, gjerne ei stund etterpå... Det er da ok å vente med sex til da, og jeg tror ikke bustetroll mente hun aldri ville ha sex!

Anonymous poster hash: c8936...b81

Skrevet

Jeg veit om en. 30 år. Bor i Akershus. Jobber som miljøarbeider på en videregående skole. Har små barn selv men godt mulig han er åpen for fler.Anonymous poster hash: 6c9b8...d3a

Hmm.. Er han sånn miljøfreak? Jeg er åpen for å være grei med miljøet, men et sted går grensen min da. Jeg panter flasker.......  :P

Du vet ikke at en miljøarbeider ikke har noe med miljøbevegelsen å gjøre altså? Huff... Ønsker deg lykke til i jakten, men har reagert på en ting, er at du ikke er interessert i sex. Svært få menn mellom 27 og 34 ønsker seg en dame som har barn fra før og ikke vil ha sex med dem, de fleste har vel ganske bra sexdrift i denne alderen.Anonymous poster hash: c2b8a...ffd

Har du lest hele tråden, eller? Hun skriver at hun først og fremst bare vil ha noen å prate med, - kanskje møte dem ved en senere anledning. Forhold kommer jo logisk nok etter det første møtet deres, gjerne ei stund etterpå... Det er da ok å vente med sex til da, og jeg tror ikke bustetroll mente hun aldri ville ha sex! Anonymous poster hash: c8936...b81

Haha.. Har da ikke sagt at jeg nekter sex? Men jeg vil ikke ha en mann som mener at sex er ALT i et forhold. En som skal utforske og eksperimentere og forvente en hel del på den fronten.. Det er klart sex er en del av et forhold. Men vil en viss grad. :-) og nei. Det visste jeg ikke. Jeg trodde en miljøarbeider var en som jobbet med miljøet. Beklager så mye

Skrevet

Du er himla søt, men kjære deg: Kom deg ut i den virkelige verden, og ikke heng her på DiB.I den virkelige verden finner du menn, ikke i en anonym verden som her.

Lykke til Anonymous poster hash: 0536f...858

mye lettere å finne noen å prate med på nett jo. Spesielt når man er så sjenert som meg. Jeg er lik hun som starten en tråd om at hun var sjenert og nesten 40
Skrevet

Kan fortsatt få broren min:)

Han er 35 har eget firma, ingen exer av betydning, kjempeflink å lage mat (sorry), 190 høy (sorry), blond, morsom, har ikke barn, men er alle barnas favorittmenneske, liker bare hunder (sorry)

Hehe

Og jo.... Hele familien er besatt av at han skal få seg dame.. Han har prioritert jobb i et hav av år og vært singel i sikkert ti år:(

Og han bor i drammen

Anonymous poster hash: 84db8...909

Hah! Da hadde han passet for meg! :D

Jeg blir 35 i år og bor i Drammen :P

Anonymous poster hash: 1d43d...3f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...