Gå til innhold

Prestasjon å skulle hold seg helt unna alkohol et år???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørs hva årsaken var:)

Har vært edru gjennom to svangerskap f eks, og om jeg hadde hatt en grunn så hadde det gått fint.

Men er nå veldig glad i vin så tror ikke jeg hadde giddet uten at det var noen grunn.

Anonymous poster hash: 36b59...9dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem i det hele tatt. Bestemte meg for å kutte ut alt av alkohol i 2011, og har ikke rørt alkohol siden. :) 

Anonymous poster hash: ff5fe...c21
Skrevet

Hadde fint klart det, er jo igang nå, og gjort det tre ganger før.... Haha svangerskap..... Men tror ikke viljen hadde vært der til vanlig. Er veldig glad i god hvitvin. Men om all hvitvin forsvant hadde jeg nok vært avholds....

Skrevet

Om du er alkoholiker er det en bra prestasjon.

Hadde ikke latt meg imponere om en helt vanlig person fortalte dette.

Anonymous poster hash: 76ca9...ced

Skrevet

Jeg hadde ikke klart det.

Du gjorde vel det når du var gravid, eller når du blir gravid.

Anonymous poster hash: 49377...347

Selvfølgelig drakk jeg ikke da. Alt til sin tid!

Skrevet

Enkelt, er gravid og dermed midt i et slikt år akkurat nå. Men jeg kommer til å drikke igjen etter graviditeten og barseltiden - ikke fordi jeg ikke klarer å styre meg, men fordi jeg elsker smaken av et glass rødvin til god mat. Null fyll, for meg er en god vin en luksusvare på linje med sjokolade, biff, sitrondesserter og vellagret spekeskinke!

Skrevet

Enkelt, er gravid og dermed midt i et slikt år akkurat nå. Men jeg kommer til å drikke igjen etter graviditeten og barseltiden - ikke fordi jeg ikke klarer å styre meg, men fordi jeg elsker smaken av et glass rødvin til god mat. Null fyll, for meg er en god vin en luksusvare på linje med sjokolade, biff, sitrondesserter og vellagret spekeskinke!

Hjå meg er både sjokolade og spekeskinke volumvare :P
Skrevet

Gikk flere år uten alkohol. skyldtes at jeg var gravid flere ganger, amming og små barn. Men var ingen problem. Savnet det ikke.  Så et år som avholds hadde vært null problem :)

Skrevet

Det har mannen min gjort neste hvert år, uten å ha det som noe nyttårsforsett. Nei, vi er ikke totalavholds, men vi dikker uhyre skjelden og lite. Ser ikke vitsen i grunn. Går på fest edru, tror ikke noen reagerer, vi gjør ikke noen svær greie av det. Tror ikke folk er klar over st vi er edru før vi setter oss i bilen å kjører.

Anonymous poster hash: 86de6...bc6

Neh, hva med oss gravide og småbarnsmødre? Å gi opp alkohol er ikke et offer akkurat. 

Anonymous poster hash: 89692...cf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...