Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Det har mannen min gjort neste hvert år, uten å ha det som noe nyttårsforsett. Nei, vi er ikke totalavholds, men vi dikker uhyre skjelden og lite. Ser ikke vitsen i grunn. Går på fest edru, tror ikke noen reagerer, vi gjør ikke noen svær greie av det. Tror ikke folk er klar over st vi er edru før vi setter oss i bilen å kjører. Anonymous poster hash: 86de6...bc6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 "Tror ikke folk er klar over st vi er edru før vi setter oss i bilen å kjører" Wow! Lurer på hvordan dere er når dere virkelig er fulle Anonymous poster hash: d7bc7...a4c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Bra at flere og flere henger seg på ikke-drikker-trenden. Er det selv på over femte året. Anonymous poster hash: 54fb5...1ab
★julestjerne★ Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Nei, ser ikkje på det som vanskelig. Det er heller ikkje noko poeng slik eg ser det, så lenge ein er måtehalden går det for det samme om det er cola eller øl i glaset når ein kosar seg ekstra.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 "Tror ikke folk er klar over st vi er edru før vi setter oss i bilen å kjører" Wow! Lurer på hvordan dere er når dere virkelig er fulle Anonymous poster hash: d7bc7...a4c Vi ler, danser, prater og hygger oss. Fulle er vi aldri, men vi kan en skjelden gang, sikkert to år siden sist, ta en drink, et glass vin eller øl. Men nå synes vi det er best å ha muligheten til å kjøre hjem, så vi gidder ikke. Anonymous poster hash: 86de6...bc6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Nei, det vil jeg ikke si er noen stor prestasjon. Selvfølgelig vil det være verre for en som drikker seg dritings hele helga, enn om det er en som nesten aldri drikker. Anonymous poster hash: 22a29...34a Anonymous poster hash: 22a29...34a
Håpet ble virkelighet! Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Jeg ville ikke klart å holde meg helt unna alkohol i et helt år, med mindre det var helsemessige årsaker til det. Ikke at jeg drikker mye, men et glass vin til maten og en iskald øl på hytteverandaen i solskinn vil jeg nødig unnvære for å være ærlig! I år fyller dessuten jeg og mange av mine venner rundt år så det blir nok endel fester og sammenkomster, så alkoholfritt år blir det ikke. Så, ja jeg er imponert over de som til vanlig drikker alkohol klarer 365 dager og 52 helger uten!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Da kunne jeg fått gullmedalje og jubelrop ganske lett Hadde det vært snakk om et år uten chips o.l. He he det hadde vært værre ja Anonymous poster hash: 9c265...688
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Det har mannen min gjort neste hvert år, uten å ha det som noe nyttårsforsett. Nei, vi er ikke totalavholds, men vi dikker uhyre skjelden og lite. Ser ikke vitsen i grunn. Går på fest edru, tror ikke noen reagerer, vi gjør ikke noen svær greie av det. Tror ikke folk er klar over st vi er edru før vi setter oss i bilen å kjører. Anonymous poster hash: 86de6...bc6 Jeg hadde ikke hatt noe som helst problem med det, men tenker mer hva vitsen med det er?? Jeg og kjæresten liker å kose oss med god mat og vin til. Ser ikke på det som noe problem for noen så jeg hadde ikke skjønt poenget med at vi skulle bestemt oss for å ikke ha denne kosen på ett år. Men jeg hadde ikke hatt problemer med det da jeg ikke begynte å drikke alkohol før jeg var relativt voksen så jeg har levd mange år uten og hadde et fint liv da også;-) Anonymous poster hash: 9da5a...531
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Jeg ville ikke klart å holde meg helt unna alkohol i et helt år, med mindre det var helsemessige årsaker til det. Ikke at jeg drikker mye, men et glass vin til maten og en iskald øl på hytteverandaen i solskinn vil jeg nødig unnvære for å være ærlig! I år fyller dessuten jeg og mange av mine venner rundt år så det blir nok endel fester og sammenkomster, så alkoholfritt år blir det ikke. Så, ja jeg er imponert over de som til vanlig drikker alkohol klarer 365 dager og 52 helger uten! Helt enig i denne! Åååå, fikk lyst på påskeferie og kald øl nå! Anonymous poster hash: 15379...ed1
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Det har jeg klart 2x;)faktisk over 1 år. Før, under og etter graviditetene. Savner det ikke. Babyen er nå 4 mnd og jeg har ikke drukket alkohol på 1,5 år. Anonymous poster hash: 02e1e...b44
me_87 Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Jeg hadde fint klart det,måtte bare blitt flinkere til å si nei. Har en eks som alltid vil ha meg med på byn etter kino,standupshow,konserter osv. Å siden jeg er litt svak for han så klarer han alltid å lure meg med til å drikke hehe
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 Null problem. Fra å drikke enormt mye i tenårene, til ganske ofte i tjueårene, er jeg nede i nesten aldri nå i slutten av tredveårene. Fantastisk å våkne opp dagen etter tilstelninger, like god form som dagen før Anonymous poster hash: ec592...128
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 På ingen måte en prestasjon nei. Anonymous poster hash: 21d91...993
Gjest lykkeliggift Skrevet 5. januar 2014 #19 Skrevet 5. januar 2014 Null problem her i alle fall, er fullstendig avholds fra mange år tilbake.
Gjest 5 andre Skrevet 5. januar 2014 #20 Skrevet 5. januar 2014 Null stress. Jeg er ikke bevisst avholds, men har ikke rørt en dråpe på 9 år. Mannen tar seg ett glass vin og/eller en drink høyst en gang i året (på julebord, men ofte kjører han dit)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #21 Skrevet 5. januar 2014 Jeg hadde ikke klart det. Er altfor glad i øl og vin. Og tenk det, jeg liker å bli beruset også Anonymous poster hash: 8309f...ae8
Von Hertelhofen Skrevet 5. januar 2014 #22 Skrevet 5. januar 2014 Nå har jeg gått ni mnd uten alkohol, så jeg skulle saktens klart 3 mnd til - uten problem
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #23 Skrevet 5. januar 2014 Nei, hvorfor det? Hvis man ikke er gravid så kan det kanskje være litt uvant på fest til å begynne med, men det går da vel fort over antar jeg. Anonymous poster hash: 97a32...f64
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #24 Skrevet 5. januar 2014 Det har jeg klart og skulle klart det igjen. Kommer ikke til å gjøre det siden jeg liker vin til mat og kald øl i solveggen på hytten. Derimot er det sikkert 15 år siden jeg var tydelig beruset og siden jeg våknet opp klein dagen etter. Anonymous poster hash: f1f92...830
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #25 Skrevet 5. januar 2014 Jeg hadde ikke klart det. Du gjorde vel det når du var gravid, eller når du blir gravid. Anonymous poster hash: 49377...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå