Gå til innhold

Føler du deg som mer fullverdig kvinne fordi du har født naturlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Anonymous poster hash: 405f8...e6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selføgelig

Anonymous poster hash: 00930...d62
Skrevet

Vet jo ikke hvordan det er å ikke gjøre det. Men mener det er mer enn naturlig fødsel som definerer en "fullverdig" kvinne.

Skrevet

Nei. Men det var en god opplevelse jeg er glad for å ha med meg.

(med naturlig mener jeg vaginal uten smertestillende eller smertelindring)

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt noe over.

Uten sammenligning følte jeg meg mindre kvinnelig pga at jeg ikke kunne amme. Medisinsk årsak hos baby. Det tok lang tid før jeg innsåg at vi gjorde det beste vi kunne. Og at vi ikke hadde noe valg (spesial mme på resept)

Skrevet

Ja, fordi det er det som er å være kvinne. Man skal føde naturlig og amme barna sine. Må innrømme at jeg ser ned på de som velger keisersnitt, og de som ikke ammer.

Anonymous poster hash: eb006...6dc

Skrevet

Ja, fordi det er det som er å være kvinne. Man skal føde naturlig og amme barna sine. Må innrømme at jeg ser ned på de som velger keisersnitt, og de som ikke ammer.

Anonymous poster hash: eb006...6dc

Ha ha

Anonymous poster hash: 48b94...0cc

Skrevet

Nei. Kan vel ikkje seie det falt meg naturlig å gjere det for å seie det slik. Det beste med å ha fått dei barna eg vil ha er at eg slepp graviditet og fødsel i framtida, eg er elendig til begge deler.

Skrevet

Jeg føler meg komplett siden jeg har født to barn naturlig.

Ikke mer fullverdig enn andre 

Anonymous poster hash: b21a4...f8a
Skrevet

Jeg føler meg hverken mer eller mindre som en fullverdig kvinne enn en hvilken som helst kvinne.

Anonymous poster hash: e2b47...39a

Skrevet (endret)

Nei. Men det var en god opplevelse jeg er glad for å ha med meg.

(med naturlig mener jeg vaginal uten smertestillende eller smertelindring)

I så fall kvalifiserar eg ikkje ein gong for naturlig fødsel, utan at eg ser det som eit tap. Endret av ★julestjerne★
Skrevet

hadde jeg insistert på det såkalt naturlige hadde ungene dødd. men det er jo også naturlig. så da hadde jeg vel vært fullverdig og barnløs.

Skrevet

Selvsagt. Klarer du ikke føde naturlig er du heller ikke ekte kvinne.

Anonymous poster hash: b6409...e92

Skrevet

noen hr visst lyst på litt action en kjedelig lørdagskveld :fnise:

Anonymous poster hash: 9533a...bda
Skrevet

noen hr visst lyst på litt action en kjedelig lørdagskveld :fnise:

Anonymous poster hash: 9533a...bda

På en måte ja, men mest fordi det er en følelse jeg ønsker å få bekreftet. Virkelig en skrudd tankegang, at såpass mange kvinner ser ned på andre kvinner fordi barnet har kommet ut gjennom et annet sted enn vagina. 10000 kvinner tar keisersnitt årlig i Norge, det vil da si at 1 av 6 kvinner ikke er fullverdige kvinner? Rydd opp i hodet deres damer, dette blir for dumt.

Anonymous poster hash: 405f8...e6c

Skrevet

Les dere opp på gynekologi og obstetrikk så skjønner dere litt mer om kvinnen og kvinnehelse! Hilsen legen

Anonymous poster hash: 22b1f...bbe

Skrevet

Jeg har aldri forstått dette at man føler seg så mye mer som en kvinne fordi man har gått gravid og født et barn.. Joda, det er noe helt utrolig begge deler, men jeg føler meg akkurat som før jeg.. 

Skrevet

Siden jeg har opplevd begge deler gjør det meg til superduper kvinne!

Anonymous poster hash: 4e7eb...1b9

Skrevet

Jeg har kun født vaginalt jeg da, men jeg hadde nok ikke følt meg noe dårligere dersom jeg tok keisersnitt.

Hva med de som føder FØR termin da? kanskje 2 mnd for tidlig, da er barnet mye mindre. Ikke noe problem å presse ut en 1,5kg's baby sikkert. Skal de kjenne seg mindre kvinnelige enn de som presser ut en 4 kg's da?

En hver kvinne som går gravid og får barnet ut på ett eller annet vis skal være stolt av det synes nå jeg :)

Skrevet

Tja,-ikke mer fullverdig kanskje. Men veldig glad jeg har fått oppleve det. Har vel faktisk opplevd det meste når det gjelder fødsler;)

Skrevet

Må si at det er noe av det jeg tenker mest på nå seks år etter siste fødsel at jeg ikke er en fullverdig kvinne fordi jeg ble igangsatt begge gangene eller kanskje ikke...

Anonymous poster hash: 5adea...496
Skrevet

Følte meg faktisk som fullverdig kvinne før eg fekk barn i det heile...

Skrevet

Hehe, alle tanker man kan ha i hodet :)

Skrevet

Seriøst?? Dummeste jeg har hørt. Har jeg aldri tenkt på en gang!

Anonymous poster hash: 2b8e0...107

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...