Gå til innhold

karaoke for mor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laaaang biltur og radioen spiller 80-talls, jeg har sunget gjennom sjal!, U2, billy idol, Bon Jovi og div annet, avsluttet nå med a-ha og femåringen sukker Åh mamma... Det er for mye musikk i hodet mitt! De store ungene synes jeg bør melde meg på idol og gubben flirer og synger med. Takk til radioen for en fin tur i familien Godt Humørs bil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som dere er som tatt ut av en tysk reklamefilm! (Du vet, det perfekte familieliv) Hos oss hadde mor blitt bedt om å holde kjeft etter første refreng, og radioen skiftet kanal. Her er vi langt fra fam godt humør på biltur, snarere fam bilsyk med korte lunter.... Ai.

Takk for julekort foresten! Glemte å skrive at mitt var fra meg... Men regner med du tok det på undulaten ;)

Skrevet

Ha ha tok det på hun snertne dama i prikkete kjole! Vi er mer i nærheten av Addams family, he he he, men heldigvis er vi belemret med lyse sinn!

Skrevet

Ha ha tok det på hun snertne dama i prikkete kjole!

Hu ja! Det var 17 mai-kjolen. Men nå har jeg lovet svigermor å få sydd om bunaden til neste søttende! Fikk øredobbene som hører til i julegave av henne nemlig :) Så det er i grunnen bare å sette det på topp på årets gjøreliste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...