Gå til innhold

Feiret dere 1-års bryllupsdag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

tror ikke det er vanlig å invitere andre til å feire med en hvert eneste år. Mange tar en middag sammen bare mann og kone tror jeg :) Men ikke alle som gjør det heller. 

Det er gjerne vanlig å feire sølv-og gullbryllup med familie og venner.

Takk for at dere delte deres erfaringer. Vet ikke om det er normalt eller ikke, men i min familie feirer man bryllupsdager sammen med mindre man er på reise et sted. Vi er en liten familie så da har det vært vanlig ;)

Vi drar nok ut og spiser vi da :)

Anonymous poster hash: 62370...c8e

Annonse

Ikke vanlig å feire med familie i vår familie....

1 bryllupsdag hadde vi eeeeegentlig tenkt oss ut å spise, men vi endte begge to opp i hver vår sofa i stua dausliten etter en lang dag (husker ikke hva vi gjorde en gang). Gikk å la oss ca ni på kvelden, hoho. 

Vi hadde egentlig tenkt å feire litt mer, men men.. Får ta det igjen neste gang kanskje. Vi kommer nok til å feire med den innerste familien etter 10 år kanskje.

Anonymous poster hash: 4742e...b58

Vi har aldri feiret vår bryllupsdag, og jeg må tenke meg godt om for å huske datoen ;)

Foreldrene mine derimot feirer med sine forloveren hvert år. De har vært gift i 37 år, og deres forlovere er fortsatt deres beste venner (de er også gift med hverandre).

På vår første bryllupsdag var eldstejenta vår 5 uker gammel så ble en rolig markering hjemme for bare oss. 2dre bryllupsdag var jeg tre måneder på vei med nummer to, foreldrene mine passet 1-åringen i et par timer mens vi kosa oss med tapas på Grünerløkka.

På vår tredje bryllupsdag i år slo vi løs med natt på hotell og barnefri i 24 timer, godt. Så svaret mitt er nok at for oss og våre venner er det vanligst at paret markerer dagen med noe hyggelig for seg selv.

Jeg har aldri hørt om noen som feirer bryllupsdagen sin med familie (annet evt egne barn). Bortsett fra runde bryllupsdager som sølvbryllup og gullbryllup og slikt.

Jeg og mannen går som regel ut å spiser en bedre middag i den forbindelse, og da nærmeste helg dersom dagen faller på en hverdag.

Anonymous poster hash: 8f8c2...579

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...