Gå til innhold

Herlighet, er det mulig å bli så fort "betatt"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet og snakket med en i tre uker nå... Vi har planer om å møtes, og det ført.. Jeg kjenner det kiler i magen når jeg får mld og når vi snakker på tlf... Han sier så mange fine ord og får meg i godt humør....

Jeg må bare blåse ut her, for det er ingen andre som vet det.. Synes det er litt flaut å si at jeg et betatt av en jeg aldri har møte.....

Anonymous poster hash: 97efb...ddd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*fort...

Anonymous poster hash: 28850...f30

Skrevet

*møtt.... Gikk litt fort i svingen her ;)

Skrevet

Noen som har møtt noen på nett, for så å bli betatt uten å ha sett hverandre?

Skrevet

Ja, men det gjekk fort over frå mi si side då eg såg han..

Litt meir overfladisk enn eg burde vere;)

(Det glade 90-tal utan facebook)

Skrevet

Ja, jeg :D

Møtte mannen min på nett. Snakket sammen rundt en måned før vi møttes. Jeg hadde det akkurat som deg :)

Første date vandret vi rundt i Oslo i 12 timer uten å stoppe og prate. Vi har nå vært sammen i 10 år med et barn på 5.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: fe5d0...b56

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jupp! Kjente en følelse jeg aldri før hadde kjent. Nå er vi gift, hus, unger og hele pakka :) kjør på!!

Skrevet

ja :D møtte drømme mannen på nett, la han til på face så vi hadde en felles venn som jeg spurte hva slags type han var. vår felles venn sa at nicke var perfekt for meg & at jeg burde gå ut med han asap. vi gikk ut dagen etter hadde det kjempe hyggelig & nå er vi forlova med leilighet 3 hunder, prøver oss på barn & skal kjøpe hus til sommeren :D mange flotte menn på nett bare møt dem offentlig sånn tilfelle det skulle skje noe ;)

Anonymous poster hash: 78998...c42
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ja.. Men viste seg at han hadde 3 andre damer på spillet også, så det endret seg fort.

Samboeren nå ble jeg kjent med på nett, så han som en humoristisk fyr jeg sikkert kunne bli god venn med.. Så møtte jeg han. Falt pladask, håpløst forelsket fra første øyekast :P Samboere og 2 unger :)

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: aa166...c53

Skrevet

Ja, og det er mulig å bli enda fortere betatt enn det uten å ha møtt hverandre, det har jeg opplevd en eneste gang :). Men man sier det naturligvis ikke rett ut.

Å møtes var både akkurat som forventet, og annerledes på samme tid, men fint.

Anonymous poster hash: aa166...c53
Skrevet

Jeg gruer meg litt å møte han, redd jeg har for store forventninger... Men han sier det ikke blir kleint i det hele tatt :P Han er på fest i kveld og sender søte mld innimellom :)

Det er vel bare til å hoppe i det, og det som skjer det skjer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...