Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Tok det lang tid etter at du startet med tilskudd og jernrikelig kost at du følte deg bedre? Jeg er utrolig svimmel og slapp Anonymous poster hash: c6c01...cc8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Hvor lavt? Jeg hadde det slik for et par år siden, samme symptomer. Da ble jeg satt på en skikkelig hestekur. Husker ikke nivåene da. Har ikke tatt blodprøve ennå, men ringer legen på mandag. Kjenner bare igjen symptomene. Husker ikke hvor lang tid det tok sist Anonymous poster hash: c6c01...cc8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Normalt sett skal jern tas i 6 uker og før dette føler man seg bedre.. Tror det tar under ei uke.. Anonymous poster hash: 35053...d1b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Normalt sett skal jern tas i 6 uker og før dette føler man seg bedre.. Tror det tar under ei uke.. Anonymous poster hash: 35053...d1b Takk, forferdelig å være så svimmel og slapp. Spiser jerntilskudd, brokkoli og leverpostei:-) Anonymous poster hash: c6c01...cc8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Husk å steke i smijernspanner og gryter også det hjelper sønnen min. Men kun om jernet ligger på 7-10. Er det under 7 (ofte på 3) så må det jern til før det hjelper.. Anonymous poster hash: 35053...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå