Gå til innhold

Jeg har snoka på en god veninnes telefon og fikk som fortjent..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun glemte igjen tlf sin her, jeg fikk en dårlig følelse og bestemte meg for å sjekke meldingene. Jeg fikk som fortjent, og ser at min veninne har snakket dritt om meg til en annen veninne av meg.. Hva gjør jeg nå?

Anonymous poster hash: e209b...94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet egentlig ikke noe om det så du kan ikke si det heller, men det kan væe at du fritter ut den ene venninen å får vite det?

Ellers så kan du late som at den ene venninen har sagt noe til deg om det å sette vennina med telefonen på plass.

Du kan også innse at denne venninen ikke er en så god vennine som du trodde og kutte henne ut.

Anonymous poster hash: f5c22...9ce
Skrevet

Kommer ann på hva som stod det vell. 

Anonymous poster hash: 453ca...7b1
Skrevet

Mulig ho hadde god grunn til å baksnakke deg når du ikkje klarer å la vere å snoke på andre sin telefon.

Skrevet

Ingen verdens ting. Fysj, for et tillitsbrudd.

Skrevet

Hva sto det da?

Skikkelig drittkasting eller mer en fortrolig samtale om noe som frustrerer dem?

Vi har en venninne i gjengen som et utrolig egoist og det hender jeg og en annen venninne må få ut litt frustrasjon når hun har gjort noe dumt. Jenta er kjempe snill og god stort sett men mangler noen antenner. Det må være lov å prate med venner så lenge det ikke er ondskapsfull baksnakking.

Anonymous poster hash: ee3bf...2a6

Skrevet

Ikke en damn shit.

Hadde jeg funnet ut at en venninne snoket på telefonen min hadde jeg kastet henne på huet og ræva ut av livet mitt. Makan!

Skrevet

Dere fortjener hverandre?

Skrevet

Sikker på at den ikke ble lagt igjen som agn da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...