Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Mannen min i forkled på kjøkkenet som forbereder biff marinert i øl, bakt potet i ovnen, grønnsaker i panna og hjemmelaget soppsaus:-) Gleder meg til middag i kveld. han har kjøpt rødvin til oss, koser meg med et glass mens jeg venter:-) Fin lørdag til dere alle:-) Anonymous poster hash: ab35b...6ec
Mamalarma Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Han kan gjerne komme her og lære opp min mann. Første og siste gang mannen laga mat fikk jeg fiskepinner og potetstappe og kun det. Kos dere masse og skål. Rødvin har jeg fikset selv.
Kathrine. Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Hørtes herlig ut. Manne. Min har servert heimelaga pizza idag. Reiv godt i smaksløkane på "den voksne sida av pizzaen). Etter ungene er lagt får vi besøk. Da blir det sannsynligvis Settlers brettspill.
MamsenMedToSmå Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Samboeren står på kjøkkenet og kokkelerer nå. Jeg har sagnet om i godstolen etter å lagt mini. God lørdag damer
Brennheite Badeand Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Du verden, du er heldig! Jeg har vært på shopping selv i dag og ble oppringt av gubben på vei hjem om at jeg måtte forte meg hjem fordi han skulle på Burger King. Yuhuuu, her snakker vi gourmet!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Send ham gjerne denne veien! Her slapper mannen i sofaen etter joggetur mens jeg har ryddet og ryddet og laget mat :-( Anonymous poster hash: 3bb34...087
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Lucky you. Min er sur, for gud vet hva, og furter på "kontoret". Jaja...jeg får se jentegreier på tv i det minste Kos deg med vin og en blid mann Anonymous poster hash: f37ee...f5e
Våryr ✿ Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Min mann er fantastisk til å lage mat. For øyeblikket holder han på med middagen, mens jeg slapper av med tv og dib
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Heldiggriser! Her i huset er det jeg som lager maten. I går kom mannen hjem fra butikken med dyr, deilig indrefilet. Fint det altså, rent bortsett fra at jeg er gravid og at den digge biffen min jo selvfølgelig smakte papp da jeg hadde tørrstekt den lenge nok til at den ikke var rosa inni lenger.... Thanks. Hadde jo ikke han tenkt på. Anonymous poster hash: 2f857...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå