Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Vurderer å reise dit til sommeren da hører mange snakker varmt om Alcudiaferie med småbarn. Har en sønn som blir 3 år til sommeren og lurer på: det er så mange forskjellige leilighetsbygg, har dere noen anbefalinger om hvilken man bør gå for? Foretrekker kort avstand til stranden og orker ikke for mye skrål på kvelden så knerten ikke får sove... Andre tanker rundt dette hotellet/stedet? Anonymous poster hash: 8f555...cb9
Appelsinpiken Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Vi har vært der o stortrivdes vi bodde på nuevas palmeras som er hovedbygningen, og det var helt greit. Neste gang vi reiser kan jeg tenke meg å prøve Victoria som ligger rett ved siden av. Så ville nok valgt en av disse
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Siden dere allerede snakker om Alcudia.. Noen som har bodd på Sofia? Sust bodde jeg på viva Tropic og var storfornøyd.. Men det er mange år siden. Skal reise til høsten og vurderer Sofia
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Vi har vært der o stortrivdes vi bodde på nuevas palmeras som er hovedbygningen, og det var helt greit. Neste gang vi reiser kan jeg tenke meg å prøve Victoria som ligger rett ved siden av. Så ville nok valgt en av disse Takk for svar! Var det mye bråk på kveldstid på Nuevas Palmermas! Anonymous poster hash: 8f555...cb9
Ugler i mosen Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Har vært på nuevas palmeras med en 3 åring og det var ikke noe bråk om kveldene. Veldig fornøyd!
Appelsinpiken Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Nei, lite bråk. Show og slike ting foregår på princesa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Siden dere allerede snakker om Alcudia.. Noen som har bodd på Sofia? Sust bodde jeg på viva Tropic og var storfornøyd.. Men det er mange år siden. Skal reise til høsten og vurderer Sofia Bodde på Sofia for to år siden. Veldig fornøyd Anonymous poster hash: d886d...e3e
Gjest Kira Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Vi har bestilt tur dit i sommer, skal også bo på NP. Har aldri vært der før, så glad jeg fant denne tråden. Vi reiser med en på 2 og en på 4. Vi har vært veldig usikre på hva man bør gjøre med mat. Anbefaler dere all-inclusive, den pakken med frokost og fem middager eller handle mat selv?
Bustetroll Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Siden dere allerede snakker om Alcudia.. Noen som har bodd på Sofia? Sust bodde jeg på viva Tropic og var storfornøyd.. Men det er mange år siden. Skal reise til høsten og vurderer Sofia har bodd på¨både viva tropic og victoria. Vivatropic er å anbefale med barn i alle fall. Victoria har verken basseng eller noe som helst for barn.
Appelsinpiken Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Anbefaler å ta inkludert frokost, men ikk noe annet. Mange gode restauranter i området, pluss da står man friere til å velge tidspunkter på måltidene selv. Vi spiste ofte middag på la tasca på princesa, a la carte, barna spiser gratis fra lollo og Bernie buffeten, og der er lekeplass ved siden av . Men en del kvelder gikk vi også inn i byen og spiste der.
Appelsinpiken Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Siden dere allerede snakker om Alcudia.. Noen som har bodd på Sofia? Sust bodde jeg på viva Tropic og var storfornøyd.. Men det er mange år siden. Skal reise til høsten og vurderer Sofia har bodd på¨både viva tropic og victoria. Vivatropic er å anbefale med barn i alle fall. Victoria har verken basseng eller noe som helst for barn. På Victoria er d jo bare å gå rett inn porten til barnebassenget, så ser ikke det som noe problem. De er jo en del av sunwing. Vi skal bo der neste gang deilig med plen rett utenfor for oss med småbarn.
Gjest Kira Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Anbefaler å ta inkludert frokost, men ikk noe annet. Mange gode restauranter i området, pluss da står man friere til å velge tidspunkter på måltidene selv. Vi spiste ofte middag på la tasca på princesa, a la carte, barna spiser gratis fra lollo og Bernie buffeten, og der er lekeplass ved siden av . Men en del kvelder gikk vi også inn i byen og spiste der. Tusen takk for gode tips
Bustetroll Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Siden dere allerede snakker om Alcudia.. Noen som har bodd på Sofia? Sust bodde jeg på viva Tropic og var storfornøyd.. Men det er mange år siden. Skal reise til høsten og vurderer Sofia har bodd på¨både viva tropic og victoria. Vivatropic er å anbefale med barn i alle fall. Victoria har verken basseng eller noe som helst for barn. På Victoria er d jo bare å gå rett inn porten til barnebassenget, så ser ikke det som noe problem. De er jo en del av sunwing. Vi skal bo der neste gang deilig med plen rett utenfor for oss med småbarn. Viva tropic har også stor hage ved bassengområdet Men victoria er også fint, jeg syntes bare det var litt kjedelig. Jeg liker hoteller med bar'er og uteområdet osv.
Appelsinpiken Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Når jeg snakker om Victoria mener jeg den ene bygningen til sunwing, da har man vi alle fasilitetene rett i nærheten. Ligger mellom hovedbygningen nuevas palmeras og princesa som er der show scenen, minidisco og slikt foregår.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Vi har bodd på Alcudia Garden flere ganger, og et annet hotell som jeg ikke kommer på hva heter i farten. Begge to er veldig barnevennlige hotell. Skal sier at jeg var der da jeg var liten, men da jeg reiste tilbake i voksen alder var lite forandret foruten om at palmene har noe høyere Mallorca er perfekt for små barn. Har selv reist med mine barn fra de var 1 år til forskjellige steder, og det har godt helt fint. Bader mye og drikker mye. God tur Anonymous poster hash: 60f9e...597
Petetatismos Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 Vi bodde på princessa og ville valgt det igjen. Mindre enn NP og koseligere. Ingen bråk på kveldene. Vi dro med våre barn på 2 og 4 år og besteforeldre. På prinsessa lå det også lekeplass ved siden av frokost restauranten (vi spiste også lunsj der). Det lå på stranden som NP og det var lett å gå til andre bassenger og facaliteter. Vi hadde bare frokost inludert og ville valgt det samme igjen ( vi vurderer å dra tilbake til sommeren:)). Alle barn under 11 spiser gratis på komplekset med betalende voksne.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 Nuevas Palmeras var supert! Var der tre uker forrige sommer. Helt rolig om kveldene. Veldig kort å gå bort til Princesa der underholdningen var. Vi hadde all inklusive, veldig greit med kort vei og hente drikke, is og snacks når vi var på stranda :-) Maten var kjempegod, masse variert og skikkelig barnevennlig :-) Anonymous poster hash: 17ccf...ae1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 Vil også anbefale synwing på cala bona, veldig bra ! Også er cala bona mye hyggeligere sted enn Alcudia, ett par restauranter med nydelig mat og koselig lite sted. Stranden på Alcudia er jo veldig bra da:) Anonymous poster hash: b0f98...147
muttismei Skrevet 5. januar 2014 #19 Skrevet 5. januar 2014 Anbefaler paraiso de alcuda. Kjempeflott hotell som ligger helt ved stranda
Love my kidz Skrevet 5. januar 2014 #20 Skrevet 5. januar 2014 Er det noen av disse som har store sklier?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #21 Skrevet 5. januar 2014 Er det ikke et stykke å hå til stranden i cala bona? Viktig for meg med bra Strand og korte avstander til stranden. Cala bona er vel billigere så kunne lett valgt det om jeg hørte at det var vel så bra :-) HI Anonymous poster hash: 8f555...cb9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #22 Skrevet 5. januar 2014 Og takk for svar alle! Er så fint å spørre her, jeg visste feks ikke at showene var på princesa! Trodde alt skjedde på Nuevas p! Anonymous poster hash: 8f555...cb9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2014 #23 Skrevet 5. januar 2014 Hvor lange avstander er det mellom de ulike blokkene/leilighetene? Anonymous poster hash: 18e47...49c
Appelsinpiken Skrevet 5. januar 2014 #24 Skrevet 5. januar 2014 Nuevas palmeras, Victoria, princesa og villa princesa ligger på rekke og rad las piramides ligger bak np, og det kan nok være et stykke å gå fra de borteste leilighetene. Diana tror jeg faktisk ikke jeg så når vi var der, og så var det den siste jeg ikke husker navnet på som ligger ved strandpromenaden den også, men et stykke unna de andre. Om du går inn på ving.no og finner hotellet, så skal det være et kart over området under fanen hotellfakta tror jeg det var.
Ugler i mosen Skrevet 5. januar 2014 #25 Skrevet 5. januar 2014 Vi har bestilt tur dit i sommer, skal også bo på NP. Har aldri vært der før, så glad jeg fant denne tråden. Vi reiser med en på 2 og en på 4. Vi har vært veldig usikre på hva man bør gjøre med mat. Anbefaler dere all-inclusive, den pakken med frokost og fem middager eller handle mat selv? Synes det var veldig greit med all-inclusive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå