Gå til innhold

Hei du som elsker jobben din :) Hva er der du elsker ved den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber som styrer i en barnehage, med ca 60 barn og 16 voksne. STORTRIVES!!!!

Det som gjør at jeg trives er personalledelse, motivere andre, fleksibel arbeidstid, varierte arbeidsoppgaver, veldig bra arbeidsmiljø, godt faglig team og barna selvsagt!!! :) :)

Anonymous poster hash: dabe2...c9c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelige kollegaer og en god sjef, arbeidsoppgaver som er utfordrende og som holder meg på tærne. Et herlig avbrekk fra hverdag som småbarnsmor og sjef i Heimen AS.

Anonymous poster hash: a0763...fa9
Skrevet

Nå er jeg i perm, men til vanlig trives jeg veldig godt. 

Det er takket være kolleger, godt miljø, morsomme dager, det sosiale, grei sjef osv. :)

Skrevet

Lærer. Velkomsten om morgenen med blide barnefjes. Variasjon i hverdagen. Få brukt mange sider av meg selv mht ledelse, omsorg, pedagogikk, presentasjonsteknikk og kreativitet. Man lærer mye faglig selv også. Man får inn mye kultur. Utgjør en forskjell i hverdagen til noen.

Anonymous poster hash: aff6a...de3

Skrevet

Hjemmesykepleien. Er veldig glad i friheten (sammenlignet med institusjoner), at jeg arbeider selvstendig, mange ulike mennesker og utfordringer i større og mindre grad. 

Anonymous poster hash: 2b413...cf3
Skrevet (endret)

Planlegger i offshoreindustrien.

Elsker at det er så kreativt, og man kan nerde med rapportering og optimalisering. Lærer mye nytt, får jobbe med mange spennende mennesker og kan få brukt både utdannelse, kunnskap og sunt vett.

Fleksitiden er super, og jeg kan i stor grad styre dagene selv.

Samtidig er det mye å gjøre, og mange muligheter til å forbedre ulike ting.

Klart man må være veldig nøyaktig, god arbeidskapasitet og tørre å diskutere ulike problemstillinger i større møter - noe som også gir det elementer av spenning....

Endret av MrsMilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...