Gå til innhold

Hei du som elsker jobben din :) Hva er der du elsker ved den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og, har du lyst til å si hva du jobber med?

Jeg er sosionom. Jeg elsker følelsen av å kunne hjelpe andre i en vanskeig hverdag. 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kollegaene mine!!! jobber som konsulent i staten.

Anonymous poster hash: 99d44...a4e

Skrevet

Er utdannet barnevernpedagog, men jobber som vernepleier. Jobber med psykisk utviklingshemmede voksne, alle med diagnoser innenfor autismespekteret. Det er utrolig givende, spennende, lærerikt og alle dager er ulike. ELSKER jobben min og ville ikke byttet den for noe i verden.

Anonymous poster hash: 1b8d5...dc9
Skrevet

Første gang jeg har hørt om en barnevernspedagog som jobber som vernepleier?? Så vidt jeg vet har ikke barnevernspedagoger medisin kompetanse.. Det heter at du jobber som miljøterapaut😊

Skrevet

Kollegaene mine, det og få være kreativ og kundene mine! Er frisør:)

Anonymous poster hash: 47baf...08a

Skrevet

Første gang jeg har hørt om en barnevernspedagog som jobber som vernepleier?? Så vidt jeg vet har ikke barnevernspedagoger medisin kompetanse.. Det heter at du jobber som miljøterapaut

Jeg har tatt medisinkurs så kan gi medisiner. Gjør alle oppgavene de andre vernepleierne gjør og har det samme ansvaret. Var bare så folk skulle forstå hva jeg gjorde, men heng deg opp i det hvis det hjelper deg ;) Men ja, stillingen heter miljøterapeut, men det gjør den for vernepleierne også. Det heter dessuten barnevernpedagog og miljøterapeut.

Anonymous poster hash: 1b8d5...dc9

Skrevet

Jobber som barne- og ungdomsarbeider på skole og SFO, elsker jobben min! Er så fantastisk flotte barn der, et helt supert arbeidsmiljø! Alle kolleger er flotte mennesker!! :)

Anonymous poster hash: 7972d...9fd

Skrevet

Mobilskrivefeil... Selv om du har medisinkurs har du ikke samme medisinkompetanse som en vernepleier... Uansett er det bra at barnevernpedagoger også er å finne ute i jobb med utviklingshemmede.. Dere har absolutt mye å tilby på en slik arbeidsplass

Skrevet

Lærer, universitetsnivå. Fantastiske studenter som holder meg på tå hev, spennende fagfelt, flotte kolleger, fine arbeidstider, stor frihet.

Anonymous poster hash: 70fd1...1a4
Skrevet

At jeg kan bidra til å gjøre hverdagen bedre for noen som står i en tøff situasjon :)

Anonymous poster hash: 16e75...e58

Skrevet

Anestesispl. Jobber veldig selvstendig og variert. Kreftoperasjoner, brudd, ks, ønh, ambulanseutrykning, hjertestans og MAT team. Og supre kollegaer.

Skrevet

Butikksjef i bokhandel.

Det jeg liker ved jobben er kundekontakten, variasjonen i sesongene, miljøet.

Det jeg elsker ved jobben er bøkene, muligheten til å lese alt av bøker, gratis leseeksemplarer fra forlagene, lese manus før bøkene kommer ut i butikk, bokmøter med forlag og forfattere, all infoen jeg har tilgang på om bøker som skal komme og som er i salg, alle samtalene om bøker jeg har med kundene og ikke minst kollegaene.

Anonymous poster hash: abf3d...84f
Skrevet

At jeg kan bidra til å gjøre hverdagen bedre for noen som står i en tøff situasjon :)

Og jeg jobber innen demensomsorgen

Skrevet

Jobber med netthandel og medier. Elsker utfordringer, teknologisk og forretningsmessig innovasjon i superfart og å følge med på og bli kjent med mange flinke folk i bransjen. Fleksibilitet, ansvar og selvstendighet akkurat slik jeg liker det. :)

Anonymous poster hash: 6d7f1...912

Skrevet

Restaurantsjef. Jobber kun dagvakter fra 09-16, så det passer meg ypperlig da vi har en sønn som skal leveres og hentes i bhg. Jobber 50/50 på gulvet og kontor, så har masse variasjon i hverdagen. Også en veldig fleksibel jobb, kan komme noen timer senere hvis jeg må, kan også gå tidlig hvis jeg vil det. 

Er under utdanning, men elsker å ha denne jobben nå :) Også har jeg veldig godt betalt ;) 

Anonymous poster hash: 47144...49d
Skrevet

Er utdannet barnevernpedagog, men jobber som vernepleier. Jobber med psykisk utviklingshemmede voksne, alle med diagnoser innenfor autismespekteret. Det er utrolig givende, spennende, lærerikt og alle dager er ulike. ELSKER jobben min og ville ikke byttet den for noe i verden. Anonymous poster hash: 1b8d5...dc9

Hvordan kan du jobbe som vpl hvis du er barnevernspedagog? Tror nok du har misforstått hva en vpl er dersom du tror du jobber som det.

Anonymous poster hash: c3cf3...31e

Skrevet

Lønna, arbeidstidene, utfordringene og resultatene

Anonymous poster hash: 3c3f8...14d

Skrevet

Er utdannet barnevernpedagog, men jobber som vernepleier. Jobber med psykisk utviklingshemmede voksne, alle med diagnoser innenfor autismespekteret. Det er utrolig givende, spennende, lærerikt og alle dager er ulike. ELSKER jobben min og ville ikke byttet den for noe i verden. Anonymous poster hash: 1b8d5...dc9

Hvordan kan du jobbe som vpl hvis du er barnevernspedagog? Tror nok du har misforstått hva en vpl er dersom du tror du jobber som det.

Anonymous poster hash: c3cf3...31e

. Tror heller det er misforståelse om hvilken medisinkompetanse vpl har!
Skrevet

Utfordringene og resultatene. Føler jeg gjør en forskjell. Ok lønn. Kan jobbe på et spesifikt område jeg brenner for (barn og unge). Muligheter for videreutdanning og sspesialisering. Gode kolleger, både på arbeidsplassen og generelt.

Psykolog.

Anonymous poster hash: 3e7e8...7ac

Skrevet

Psykolog. 

Er meningsfullt å gjøre en forskjell i andre menneskers liv. 

Får bruke mine sterke sider - kommer lett i kontakt med andre og har gode lederegenskaper. 

Er aldri ferdigutlært. 

Gode kolleger. 

Brukbar lønn. 

Anonymous poster hash: dd0d7...d69
Skrevet

En kan ikke si en jobber som vernepleier hvis en ikke er utdannet som det. Vernepleier er en vernet tittel.

Hilsen vernepleier ;)

Anonymous poster hash: 18d57...829

Skrevet

Friheten jeg har. Bare jeg leverer det jeg skal når jeg skal er det ingen som bryr seg.

Samt at jeg jobber med en merkevare jeg kan identifisere meg med, anbefale og gå god for.

Jobber som økonomisjef.

Anonymous poster hash: 38b57...601

Skrevet

Ansvar, frihet, utfordrende og varierte oppgaver, supre kollegaer, spennende bransje, ok betalt. Kunne sikkert fått bedre betalt ett annet sted, men har det så fint der jeg er nå at jeg ikke vil bytte.

Skrevet

Kollegaene mine, arbeidsmiljøet, å få lov å leke seg og være kreativ på jobb. Jobber som grafisk designer og med sosiale media :)

Anonymous poster hash: 4d278...2cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...