Gå til innhold

Hei du som elsker jobben din :) Hva er der du elsker ved den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og, har du lyst til å si hva du jobber med?

Jeg er sosionom. Jeg elsker følelsen av å kunne hjelpe andre i en vanskeig hverdag. 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kollegaene mine!!! jobber som konsulent i staten.

Anonymous poster hash: 99d44...a4e

Skrevet

Er utdannet barnevernpedagog, men jobber som vernepleier. Jobber med psykisk utviklingshemmede voksne, alle med diagnoser innenfor autismespekteret. Det er utrolig givende, spennende, lærerikt og alle dager er ulike. ELSKER jobben min og ville ikke byttet den for noe i verden.

Anonymous poster hash: 1b8d5...dc9
Skrevet

Første gang jeg har hørt om en barnevernspedagog som jobber som vernepleier?? Så vidt jeg vet har ikke barnevernspedagoger medisin kompetanse.. Det heter at du jobber som miljøterapaut😊

Skrevet

Kollegaene mine, det og få være kreativ og kundene mine! Er frisør:)

Anonymous poster hash: 47baf...08a

Skrevet

Første gang jeg har hørt om en barnevernspedagog som jobber som vernepleier?? Så vidt jeg vet har ikke barnevernspedagoger medisin kompetanse.. Det heter at du jobber som miljøterapaut

Jeg har tatt medisinkurs så kan gi medisiner. Gjør alle oppgavene de andre vernepleierne gjør og har det samme ansvaret. Var bare så folk skulle forstå hva jeg gjorde, men heng deg opp i det hvis det hjelper deg ;) Men ja, stillingen heter miljøterapeut, men det gjør den for vernepleierne også. Det heter dessuten barnevernpedagog og miljøterapeut.

Anonymous poster hash: 1b8d5...dc9

Skrevet

Jobber som barne- og ungdomsarbeider på skole og SFO, elsker jobben min! Er så fantastisk flotte barn der, et helt supert arbeidsmiljø! Alle kolleger er flotte mennesker!! :)

Anonymous poster hash: 7972d...9fd

Skrevet