Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De tre første forsøkene satte jeg inn etter tre dager da de fryseeggene kun var dyrket i tre dager. Mitt fjerde forsøk ble satt inn fem dager etter positiv test fordi det var et femdagersegg og nå når jeg skal ha innsett skal det settes inn på dag 6 siden de to siste eggene jeg har på frys ble dyrket i seks dager før de ble froset ned :) Dette er i Tromsø da. Vet ikke om det er andre prosedyrer på andre klinikker.

Jeg fikk ikke beskjed om å teste etter el så aner ikke hvor langt etter el det blir kanskje jeg må teste selv? Litt ulik praksis rundt forbi kanskje.. føler jeg har el nå kjennes slik ut på kroppen. Innsett blir på fredag:)

Annonse

Jeg fikk ikke beskjed om å teste etter el så aner ikke hvor langt etter el det blir kanskje jeg må teste selv? Litt ulik praksis rundt forbi kanskje.. føler jeg har el nå kjennes slik ut på kroppen. Innsett blir på fredag:)

Jeg har alltid måtte teste etter el når jeg har fryseforsøk i naturlig syklus. Dag 10 i syklusen er jeg på ul for å se hvordan det ligger an med slimhinnen og om det er eggposer i utvikling. Morgenen etter starter jeg med el-tester og dagen jeg får positiv test ringer jeg klinikken og avtaler oppstart med utrogestan eller lutinus og innsett av fryseegg. 

Hvordan kan du vite at det klaffer med innsett av eggene hvis du ikke vet om du har hatt eggløsning ? 

Jeg har alltid måtte teste etter el når jeg har fryseforsøk i naturlig syklus. Dag 10 i syklusen er jeg på ul for å se hvordan det ligger an med slimhinnen og om det er eggposer i utvikling. Morgenen etter starter jeg med el-tester og dagen jeg får positiv test ringer jeg klinikken og avtaler oppstart med utrogestan eller lutinus og innsett av fryseegg.

Hvordan kan du vite at det klaffer med innsett av eggene hvis du ikke vet om du har hatt eggløsning ?

Jeg vet ikke, har hatt ul i dag da så det så bra ut mente legen. Går på progynova vet ikke om det har noe å si? Føler at el er i dag så skal teste senere blir uansett innsett på fredag så satser på at legen har kontroll..?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...