Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Og hvor mye har mannen deres? Her i huset trener mannen 4-6 dager i uken, og er da borte ca 1,5-2 timer. I tillegg er han hos en kompis 2 kvelder i mnd. Jeg trener 3 ganger i uken, er borte ca 1,5 time. Venninner treffer jeg ca 2-4 ganger i mnd. (Alt ettersom hva vi finner på. Men noen ganger er jo det da med barn, så de gangene regnes ikke som egentid) Hva med dere? :-) Anonymous poster hash: 2c9f1...ead Anonymous poster hash: 2c9f1...ead
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Jeg trener to ganger i uken, stort sett etter at barna er i seng. Jeg har nesten ingen venner her jeg bor, så treffer folk/er på fest kanskje en gang annenhver mnd. Mannen trener tre ganger i uken og treffer venner 2-4 ganger i mnd. Han er som regel på minst en overnattingstur i mnd. Anonymous poster hash: 04f4c...68f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Mannen er som regel hjemme hver kveld. Men er i byen med kompiser lørdagsformiddag. Noen ganger med sønnen, noen ganger uten. Jeg trener 3-4 ganger i uka, og har kveldsmøter 2 ganger i mnd. Anonymous poster hash: ae652...780
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Stort sett ingen egentid, om man ikke regner med når jeg sitter i stua etter ungene er lagt. Anonymous poster hash: e9e02...add
<3 2G <3 Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Stort sett ingen egentid, om man ikke regner med når jeg sitter i stua etter ungene er lagt. Anonymous poster hash: e9e02...add Samme her, men går liitt mer når jeg begynner å jobbe snart. Da blir det til og fra jobb om dagene
me_87 Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Annenhver helg. Utenom det har jeg aldri barnefri med mindre det er noe spesielt,da passer mamma han.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Egentiden min består i de gangene jeg drar ut på et kjøpesenter etter at to av tre barn er lagt eller jeg møter ei venninne ca en til to ganger i mnd. Mannen løper et pr ganger i uka og er ute hos en kompis ca to ganger i mnd. Så ikke så alt for mye egentid,men den tiden kommer vel når barna er større(er nå 6,4 og 7 mnd) Anonymous poster hash: 20c92...125
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 I dag er syk og stemmeløs... Nei da.. men har ikke store egentiden, 4-5 ganger i året kanskje.. Samboeren er i jobb 4-5dager i uka, etter arb.dagen, kan han fint være med vennene på jobb ut å spise, eller på pub ol på kveld. Og i helga er han stort sett borte på dagtid og gjør det han trives med. Jeg trenger ikke stort av alenetid, er ikke noe jeg forventer å ha mye av, har ikke enormt mye venner, og de fleste er alltid opptatt, jeg er alene med ungene hele uka stort sett, så da blir tiden brukt med de. Når de legger seg på kvelden er husarbeid prioritert, er det igjen tid, så blir det å lese eller noe.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Egentid? Er alene når barnet er lagt. Anonymous poster hash: ec7f3...1f1
Jallow B Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Stort sett ingen egentid, om man ikke regner med når jeg sitter i stua etter ungene er lagt. Anonymous poster hash: e9e02...add Dette. Den eneste egen-tida jeg egentlig trenger, får jeg ved å gå ut og danse på byen 1-4 ganger på en mnd. Mannen ser fotball 1-5 kvelder i uka, alt etter som.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Er alene med barn som jeg har 60% av tiden. Har egen tid når der hos faren, ellers på kveldene og de dagene jeg ikke jobber Masse av tid. Anonymous poster hash: d014b...9ae
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Har egentid etter at barnet har lagt seg og før hun står opp. Anonymous poster hash: 6bf90...805
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Hvis egentid betyr å dra ut for å dyrke egne interesser, så ingen. Den tiden jeg har for meg selv er når jeg sover...knapt. Minstemor kommer i senga mi hver natt for tiden. Anonymous poster hash: ef4c4...387
Bustetroll Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Fra 18 og utover hver eneste kveld, og de dagene hun er i bhg. Ensom !Finn en mann til meg =(
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Stort sett ingen egentid, om man ikke regner med når jeg sitter i stua etter ungene er lagt. Anonymous poster hash: e9e02...add Jeg også. Anonymous poster hash: e85eb...73d
Gjest lillehi Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 Alt for mye😔 skulle gjerne hatt noen å finne på ting med nå når datteren min er blitt så stor at hun er mye ute. En mann hadde heller ikke vært å forakte😜
Katapult Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har, etter min mening, egentid på skole samt etter barnet har lagt seg. Ikke noe fast. Ellers er det ikke noe problem å si til mannen at jeg vil dra bort en time eller to når behovet melder seg.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 I og med at jeg jobber alene så har jeg "egentid" 40 timer i uka hender det kommer en telefon fra en kunde da. Anonymous poster hash: 3d38f...d57
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #19 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har barnefri hver 6 helg.. Bare da jeg har fri til å være meg.. De helgene går bort til å jobbe fredagen, vaske, rydde ol og vennebesøk med vin lørdag og hente barna søndag:) Anonymous poster hash: 9c5f0...61e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 Fra 18 og utover hver eneste kveld, og de dagene hun er i bhg. Ensom ! Finn en mann til meg =( Hehe;) kan få broren min:) Anonymous poster hash: 9c5f0...61e
Bustetroll Skrevet 4. januar 2014 #21 Skrevet 4. januar 2014 Fra 18 og utover hver eneste kveld, og de dagene hun er i bhg. Ensom ! Finn en mann til meg =( Hehe;) kan få broren min:) Anonymous poster hash: 9c5f0...61e Jatakk!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #22 Skrevet 4. januar 2014 Regnes lørdag morgen fra jeg våkner til jeg står opp ca 08.30? Da pleier ungene å se TV alene mens jeg leser på senga. Søndag morgen har jeg halvannen time til en løpetur før 09.30 og så trener jeg litt etter at ungene er i seng 2 ganger i uka. Overnattingsturer uten familie eller jobb har jeg ikke hatt på minst 4 år, heller ikke sammen med mannen. Fest uten barn begrenser seg til maks en gang i året, i snitt litt mindre, men vi har stort nok hus til at mannen og jeg kan drive med forskjellige ting på kveldstid om vi vil. Vi må ikke sitte oppå hverandre. Sån sett får jeg litt alenetid innimellom både nå og da etter at ungene er i seng, hos venner eller bare holder på med noe for seg selv. Anonymous poster hash: d4e4b...5dd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #23 Skrevet 4. januar 2014 Fra 18 og utover hver eneste kveld, og de dagene hun er i bhg. Ensom ! Finn en mann til meg =( Hehe;) kan få broren min:) Anonymous poster hash: 9c5f0...61e Jatakk! Deal:) Anonymous poster hash: 9c5f0...61e
Bustetroll Skrevet 4. januar 2014 #24 Skrevet 4. januar 2014 Fra 18 og utover hver eneste kveld, og de dagene hun er i bhg. Ensom ! Finn en mann til meg =( Hehe;) kan få broren min:) Anonymous poster hash: 9c5f0...61e Jatakk! Deal:) Anonymous poster hash: 9c5f0...61e hmmm.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå