Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Hva gjør dere med barna i dag? Her vi bor er det ingen barn ute og leker seg! Mannen skal se sport, og jeg kan ikke gå ut for det er isglatt ute, og jeg er høygravid. Vi kjenner veldig lite folk her og! Anonymous poster hash: 4fdc5...777
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Finn på noe inne da. Helger er ikke kjedelige! Anonymous poster hash: 62770...80b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Tape, lim og glitter. Holder de fleste unger aktive lenge.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Se film Lek med ungene Spill brettspill Bak boller Les en bok And the list goes on .... Det blir hva du gjør det til Anonymous poster hash: b40a4...398
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Lørdag er rydde/vaske og handledag stort sett for hele familien. I tillegg har vi vært i svømmehallen. Anonymous poster hash: 05f5d...3f5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Når du har bestemt deg for at det er kjedelig, så blir det selvsagt kjedelig. Det meste blir det du gjør det til selv. Selv har jeg ikke kjedet meg så mye som en time engang de siste 20 år. Skulle det være et lite øyeblikk der jeg ikke har noe å fylle tiden med, så slapper jeg av og tenker på hvor deilig nettopp det å slappe av litt, er. Med unger i hus blir det aldri kjedelig, mener jeg, og som sagt; alt blir hva du gjør det til. Spill et spill, bak boller, finn fram ark og fargeblyanter, les en bok, se en film, det fins tusenvis av muligheter! Dessuten: Hvorfor kan du ikke gå ut selv om det er glatt? Hørt om brodder? Men jeg leser innlegget ditt dithen at du har bestemt deg for å være negativ, så da er det vel lite vits i å komme med ideer til deg. :-/ Anonymous poster hash: 3c8d2...e5c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 WHAT?!? Helg er jo ukens høydepunkt!! Her KOSER vi oss sammen hele familien hver helg, og klarer nesten ikke vente til ukene skal bli over. Er bare fantasien som setter grenser, ALLTID noe å finne på!! "Kjede meg" er noe jeg ikke vet hva er. Enten finner jeg på noe, eller så slapper jeg av og KOSER meg! Anonymous poster hash: 5d28e...c01
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Helger er nyyydelige. Bare ro og kos (før fotballsesongen kicker inn) Vi rydder bort jula, ordner litt klær, guttungen tegner.... deilig
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Jeg reagerer mest på at «mannen skal se sport». Sette av en dag eller en helg til det når man har barn OG en høygravid kone? Noe feil med prioriteringene der, spør du meg. Anonymous poster hash: 5a653...6f5
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Hvorfor "skal" mannen se sport? Send ham ut med ungene! Her har vi spist sen frokost, ungene har lekt for seg selv, vi har laget syltetøy, vært og handlet, og nå er eldste og mannen på kino mens minien sover og jeg slapper av. Det er mye annet man kan finne på også, bare man tenker seg om. Og dessuten er det nå ingen som har vondt av å kjede seg iblant heller.
*Miss Marple* Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Da får mannen skru av tv og ta barna med ut litt. Ellers er det mange kjenne ting man kan finne på inne. Litt trist at du anser barnas fridager som kjedelige.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Jeg synes helgene er gode å ha, men skjønner deg litt Hi. Jeg har en fotballidiot () til og ting må planlegges rundt kamper. Da vi ble sammen så han ALT, men har nå satt ned foten og sagt at laget han holder med er greit. Ikke alt annet. På lille julaften hadde jeg spurt om vi skulle lage oss en tradisjon sammen og jeg tolket det som om det var greit. Men da satt han seg ned å så kamp (ikke hans lag) . Ble skuffet og grinete ifølge han... Anonymous poster hash: a3e70...031
Mor di! Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Elsker helga! Lørdagen bruker vi til handling/kos på kafé/rydding og vasking (mens ungene leker), søndager er det som regel turdag/besøksdag. Både voksne og barn får ladet batteriene! :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Da får mannen din ta opp tv-sporten og se på den i kveld når ungene har lagt seg. Du er høygravid så da kan han hvert fall ta seg av barna sine 50 % av tiden... Anonymous poster hash: c7bfd...5cc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Her er også vintersportssendingene hellige. Nåde den som skrur av fjernsynet mårhund mor vil se sport. Det betyr ikke at vi sitter pal foran skjermen hele dagen. Vi får ryddet og vasket med sporten i bakgrunnen og ukeshandlingen ble unnagjort da det ikke var aller mest spennende. Heldig vis har jeg unger og mann som også synes det er morsomt å se på. Jeg hadde blitt dritsur om mannen hadde krevd at jeg skulle ta med ungene ut når det var på det mest spennende. Anonymous poster hash: 05f5d...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå