Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Tips til å få ut en sta, sur unge som har låst seg inne og forsinker oss på denne måten... Gutten er 8 år og sta som et esel...;-) Anonymous poster hash: 47297...898
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Kjør! Anonymous poster hash: 09e3c...1bd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Si at nå drar dere....( mens du venter utenfor huset). sett dere i bilen og start å kjøre noen meter. Se hva som skjer.... Anonymous poster hash: 5d4d7...28e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Kommer han seg ikke ut eller vil han ikke ut? Anonymous poster hash: 65a9d...b9c
sug lut Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 fortell ham at nå drar dere uansett. lås og gå.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Kommer han seg ikke ut eller vil han ikke ut? Anonymous poster hash: 65a9d...b9c Han vil ikke ut... Anonymous poster hash: 47297...898
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Si at dere kommer til å få det morsomt:) Anonymous poster hash: 25ae9...f31
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Kjør! Anonymous poster hash: 09e3c...1bd Ja, det skulle jeg gjerne gjort men vil gjerne ha han med siden det ikke er noen fare om han blir hjemme siden storebroren er hjemme uansett... Men etter at 8 åringen er i skikkelig plage-humør i dag så unner jeg storebror de timene alene i fred og ro... Anonymous poster hash: 47297...898
Gjest ronja røverdatter Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Skal dere langt og være lenge borte? Om dere ikke skal være lenge borte, ville jeg sagt klart og bestemt at nå teller jeg til 20, så låser vi, (setter på alarmen) og kjører og det er ingen trussel. Så ville jeg kjørt, litt sakte kanskje for å se om han kommer løpende etter. Men om jeg bare skulle en kort tur, hadde jeg rett og slett kjørt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 8åringer kan fint være hjemme alene en tid. God tur.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Ville bare ha dratt. Kjøpt noe godis til største som plaster på såret. Anonymous poster hash: fc58b...ea8
Gjest ronja røverdatter Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Nå ser jeg at storebroren er hjemme. Da ville jeg ha tillatt storebroren å sette lillebroren på plass om han blir plagsom. Det er vel sånn storebrødre har oppdratt lillebrødre gjennom tidene, kanskje ikke pent å se eller høre på for oss overpedagogiske, altfor forståelsesfulle voksne, men effektivt. Storebrødre (og søstre) kan nok være temmelig bestemte når mor eller far ikke er der for å forsvare den minste.
Vinterlilje Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Kjedelig om eldste må ta straffen for dette (straff som i: barnevakt for en trassig 8-åring), men jeg hadde kjørt avgårde.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Jeg hadde vel egentlig kledd på meg strengestemmen og sagt "nå et det nok, kom deg ut fra badet, NÅ!".... Da hadde hun kommet
Gjest ronja røverdatter Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 Jeg hadde vel egentlig kledd på meg strengestemmen og sagt "nå et det nok, kom deg ut fra badet, NÅ!".... Da hadde hun kommet Det hadde nok jeg også, men så er det jo sånn at det kan komme den dagen at det ikke virker.
Ziva Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Finn skrutrekkeren, hekt av døra og dra ham ut. Eller gi faan og reis. Men da vet han at trikset virker og det vil bli brukt igjen.
Liv & Røre Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 Problemet hvis dere kjører uten 8-åringen er at han lærer at det funker å låse seg inne på badet hvis han ikke vil noe.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #19 Skrevet 4. januar 2014 Ikke sitte på dib/bim?? Anonymous poster hash: b4571...268
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 Jeg hadde vel egentlig kledd på meg strengestemmen og sagt "nå et det nok, kom deg ut fra badet, NÅ!".... Da hadde hun kommet Det hadde nok jeg også, men så er det jo sånn at det kan komme den dagen at det ikke virker. Sant nok. Men jeg håper ikke det skjer her riktig enda
mylittlecat Skrevet 4. januar 2014 #21 Skrevet 4. januar 2014 Har vært borti en lignende situasjon med mitt barn i samme alder. Jeg gav klar beskjed om at om hun ikke kom NÅ, måtte vi bare gå.... Vi gikk! Siden den gangen har hun kommet når hun skal
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #22 Skrevet 4. januar 2014 Alle baderomsdører kan vel låses opp fra utsiden? Anonymous poster hash: 0da3e...3a8
Gjest ronja røverdatter Skrevet 4. januar 2014 #23 Skrevet 4. januar 2014 Problemet hvis dere kjører uten 8-åringen er at han lærer at det funker å låse seg inne på badet hvis han ikke vil noe. Nei da, innen neste gang skifter man låsen på badet slik at det ikke går an å låse seg inne.... Dessuten skulle han nok ha merket at det ikke lønte seg å bli igjen hjemme, om det var min sønn.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #24 Skrevet 4. januar 2014 Problemet hvis dere kjører uten 8-åringen er at han lærer at det funker å låse seg inne på badet hvis han ikke vil noe. Det samme tenkte jeg. Men jeg ville nok truet med husarrest, inndragning av spill e.l. og så kjørt hvis han ikke kom - og selvfølgelig gjennomført straffen også Anonymous poster hash: aa680...2cc
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. januar 2014 #25 Skrevet 4. januar 2014 Alle baderomsdører kan vel låses opp fra utsiden? Anonymous poster hash: 0da3e...3a8 Nei, ikke baderoms døra her i huset hvertfall, så her henger nøkkelen på en spiker på dørkarmen inne på badet HI: Jeg hadde gitt beskjed om at da reiser vi uten deg, lørdagsgodtet er inndratt til du har gjort deg fortjent til det. Men, du har en sjanse, er du ute av badet og inne i bilen innen 2 minutter, så blir det godis, men da må han ta ut søpla også. Om dere har nøkkel som man tar inn/ut av låsen, så pass på å ordne dere med en kopi av nøkkelen, så om dette hender igjen, så kan dere bare dytte ut nøkkelen inne på badet, og sette inn kopien og låse han ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå