Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Babyen er snart 7mnd og spiser grøt, frukt og middag, snart blir det brødskive også. Nå ammer jeg til hvert måltid, men babyen blir mindre og mindre interessert i puppen før maten. Gir vann til middagen. Når kan man trappe ned ammingen til bare kveld/morgen og ikke ellers og hvordan gjør man det? Anonymous poster hash: 8a781...68c
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Hvis han er mindre interessert så ordner han det vel selv? nevøen min kutt puppen fra 6-7 mnd, og da fikk han vann til maten.
Lille krøll Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Jeg ammet etter måltidet for å "fylle på" så lenge jeg syntes hun ikke spiste nok. Etterhvert spiste hun så mye at hun ikke ville ha pupp etterpå. Prøv å bytt å se om det hjelper. Jeg brukte tiden som mål, om hun holdt seg 3 timer til neste måltid var det nok, var hun sulten før visste jeg hun måtte spise mer. Nå holder hun 3-4 timer mellom måltider. 15 mnd.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Henger meg litt på her. Dere som kuttet ut puppen i 6-7 mnd, fikk baby mme istedenfor? Anonymous poster hash: c04fc...4b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå