Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Her har jeg ikke sett snurten av noen på flere år. Ser ut som det er utdanket av Halloween. Savner du julebukkene? Anonymous poster hash: 6d05e...21b
MamsenMedToSmå Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Jeg har ikke sett en eneste julebukk siden jeg selv gikk da jeg var barn..
Monajenten Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Her var det to gjenger som kom, en på fire stk og en på fem stk hvorav to var våre. Så ikke mye å skryte av. Jeg syns det er dumt at det har blitt sånn.
midgard Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Ja, og det var sååååå hyggelig. Det var 4 unger med foreldre, skulle ønske fler gikk:)))
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Var noen julebukker innom her i fjor. I år har vi vært bortreist mye av jula, så da har jeg ikke sett noen. Er veldig glad i julebukkene som bruker å komme innom hvert år Halloween feirer vi ikke. Anonymous poster hash: 4ae46...5c4 Anonymous poster hash: 4ae46...5c4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Ja nabojenta på 7 år kom med et par klassevenninner. De hadde malt røde kinn og hadde nisselue. Koselig det:) Mye koseligere enn halloween:) Anonymous poster hash: c51de...bfe
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Til Halloween var her ca 10 barn. På nyttårsaften da det er julebukker her var her ihvertfall 40-50. Vi måtte frem med ekstra godteri. Så her lever tradisjonen i beste velgående Anonymous poster hash: f1bc3...f58
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Åh som jeg skulle ønske det var mange julebukker her også. Her er det sikkert 50 på besøk til Halloween og ingen julebukker. Jeg savner utkledde julebukker. Glade barn som synger og faktisk gjør seg fortjent til godis. De har jo et glad budskap også, og det er vakkert å høre julesanger. HI Anonymous poster hash: 6d05e...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå