Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Noen fra Stjørdal her da? Anonymous poster hash: 463b0...2e0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Jepp, er født og oppvokst der, men bor heldigvis ikke der lengre. Anonymous poster hash: f03cc...19d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Jepp, er født og oppvokst der, men bor heldigvis ikke der lengre. Anonymous poster hash: f03cc...19d Hvorfor heldigvis ikke? Anonymous poster hash: 463b0...2e0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Fordi det er en kjedelig plass med masse rare folk, og narkotika har tatt over store deler av ungdommen. Mye rykter og folkesnakk. Anonymous poster hash: f03cc...19d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Hvor bor du nå da? Anonymous poster hash: 463b0...2e0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Fordi det er en kjedelig plass med masse rare folk, og narkotika har tatt over store deler av ungdommen. Mye rykter og folkesnakk. Anonymous poster hash: f03cc...19d Narkotika har tatt over store deler av ungdommen? Jeg er nå bare 22, og kjenner ingen som driver med narkotika der. Muligens endret seg siden jeg flyttet for i 2010. Bor nå bare 30 min unna enda og har familie på Stjørdal. Narkotika vil det bestandig være overalt, men å si at det har tatt over store deler av ungdommen? Det var vel litt å ta i;) Til HI: Bodd der i 10 år men er utflyttet:) Liker meg bedre her i Trondheim, og bor ikke i sentrum. Familien min er fra Stjørdal så det vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt, selv om jeg ikke nødvendigvis kommer til å flytte tilbake dit. Det jeg syns er synd er at det er så mye forandringer i form av bygging overalt. Kjenner meg nesten aldri igjen når jeg er der.... Anonymous poster hash: 0516e...9cd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Hvor bor du nå da?Anonymous poster hash: 463b0...2e0 Bor lengre sør i landet. Anonymous poster hash: f03cc...19d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Fordi det er en kjedelig plass med masse rare folk, og narkotika har tatt over store deler av ungdommen. Mye rykter og folkesnakk.Anonymous poster hash: f03cc...19d Narkotika har tatt over store deler av ungdommen? Jeg er nå bare 22, og kjenner ingen som driver med narkotika der. Muligens endret seg siden jeg flyttet for i 2010. Bor nå bare 30 min unna enda og har familie på Stjørdal. Narkotika vil det bestandig være overalt, men å si at det har tatt over store deler av ungdommen? Det var vel litt å ta i;) Til HI: Bodd der i 10 år men er utflyttet:) Liker meg bedre her i Trondheim, og bor ikke i sentrum. Familien min er fra Stjørdal så det vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt, selv om jeg ikke nødvendigvis kommer til å flytte tilbake dit. Det jeg syns er synd er at det er så mye forandringer i form av bygging overalt. Kjenner meg nesten aldri igjen når jeg er der.... Anonymous poster hash: 0516e...9cd jeg er heller ikke enig ang narkotika. Men mye bygging er det. Anonymous poster hash: 463b0...2e0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Fordi det er en kjedelig plass med masse rare folk, og narkotika har tatt over store deler av ungdommen. Mye rykter og folkesnakk.Anonymous poster hash: f03cc...19d Narkotika har tatt over store deler av ungdommen? Jeg er nå bare 22, og kjenner ingen som driver med narkotika der. Muligens endret seg siden jeg flyttet for i 2010. Bor nå bare 30 min unna enda og har familie på Stjørdal. Narkotika vil det bestandig være overalt, men å si at det har tatt over store deler av ungdommen? Det var vel litt å ta i;) Til HI: Bodd der i 10 år men er utflyttet:) Liker meg bedre her i Trondheim, og bor ikke i sentrum. Familien min er fra Stjørdal så det vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt, selv om jeg ikke nødvendigvis kommer til å flytte tilbake dit. Det jeg syns er synd er at det er så mye forandringer i form av bygging overalt. Kjenner meg nesten aldri igjen når jeg er der.... Anonymous poster hash: 0516e...9cd jeg er heller ikke enig ang narkotika. Men mye bygging er det. Anonymous poster hash: 463b0...2e0 Hehe får det til å framstå som DEN narkoplassen, noe det absolutt ikke er.... Anonymous poster hash: 0516e...9cd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Har nær familie der, så prøver å reise dit ofte. Blir ikke så mye som ønsket pga flyreise hver gang Anonymous poster hash: bbf6c...8ce
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Jeg bor her trives kjempegodt Anonymous poster hash: 154b9...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå