Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg tviler egentlig, men jeg må bare spørre Har en jakke som er creme. Den ser direkte skitten ut pga den fargen.. Ser ut som om den har hengt i et gjennomrøyka rom i 5 år. Kan den blekes? Eller blir alt dunet ødelagt da? Anonymous poster hash: fe362...c42
Mamma4livet Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Jeg tviler egentlig, men jeg må bare spørre :PHar en jakke som er creme. Den ser direkte skitten ut pga den fargen.. Ser ut som om den har hengt i et gjennomrøyka rom i 5 år. Kan den blekes? Eller blir alt dunet ødelagt da? Anonymous poster hash: fe362...c42 Dumt spørsmål - men har du sprayet den med flekkfjerner og vasket den på litt høyere temperatur enn anbefalt? Min hvifte dunjakke skulle kun renses, men jeg tok sjangsen på å vaske den i maskinen. Stoffet ble bittelitt skrukkete, men jakken ble god som ny. Dette var en Bergans jakke.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Jeg tviler egentlig, men jeg må bare spørre :PHar en jakke som er creme. Den ser direkte skitten ut pga den fargen.. Ser ut som om den har hengt i et gjennomrøyka rom i 5 år. Kan den blekes? Eller blir alt dunet ødelagt da? Anonymous poster hash: fe362...c42 Dumt spørsmål - men har du sprayet den med flekkfjerner og vasket den på litt høyere temperatur enn anbefalt? Min hvifte dunjakke skulle kun renses, men jeg tok sjangsen på å vaske den i maskinen. Stoffet ble bittelitt skrukkete, men jakken ble god som ny. Dette var en Bergans jakke. men altså.... fargen ER creme. Jeg vil ha jakken hvit.. Den er ren, det er ikke det, fargen er bare stygg Anonymous poster hash: fe362...c42
Himmel og hav Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Jeg tror ikke det blir bra. For det første, så er det sjelden syntetiske stoffer blekes, og det er vel neppe bomull eller lin i ytterstoffet, og for det andre så tar eventuelle blekemidler høyst sannsynlig kverken på duna. Kan du ikke selge den på finn, og bruke pengene som tilskudd til ny jakke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå