Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Vi har vært tre år på rad i dyreparken, og tenker nå på å leie oss et hus/hytte i Danmark. Hvor er det best å reise? Vil gjerne en tur innom legoland og gjerne ha litt strandliv i løpet av en uke. Evt et badeland i tilfelle det er dårlig vær. Satser på å reise i begynnelsen/midten av juli. Tar dere båten? Jeg har barn i alderen 5 og 3 til sommeren. Takker for svar. Anonymous poster hash: a1a79...e7a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Tok båten og leide hytte på Lalandia. Var 2 dager i Legoland, badelandet, lekeland og kjørte til stranden en dag. 6 dager totalt. Anonymous poster hash: e262d...521
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Vi leide dette feriehuset i fjor.Ligger ved strande og vi kjørte både til Legoland og løveparken mens vi var der.http://www.novasol.no/p/D89544?S=2013 Anonymous poster hash: 3c93f...7a6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Takk. Har vært inne og sett på Lalandia. Min første tanke var at dette kanskje passer best for de med litt større barn, men mulig jeg tar feil. Andre som har tips? Anonymous poster hash: a1a79...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå