Modesty Blaise. Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Og der må jeg innrømme at jeg har blitt en av de hysteriske mammaene som jeg har ledd litt av før Knøttebøtt skal ha barnevakt for første gang i dag. Grøss og gru! Vi snakker tross alt om at hun skal være sammen med bestemoren sin i hele 4 timer i dag. Og dette på dagtid!!! Bestemoren som hun har sett ukentlig siden hun ble født, og som hun kjenner godt... Som har har hatt flere barn selv, og også andre barnebarn hun har passet på, så hun har ingen anelse om hva hun driver på med.... Og ja, nå sitter jeg her og krisemaksimerer over alt det skumle som kan skje.... Og før noen andre sier noe, ja jeg bør ta meg en bolle, og heller glede meg til å komme ut av huset
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Kjenner meg godt igjen Meste jeg har vært borte fra mini er 2 timer.. kjapp tur i byen og på cafe, og så hjem igjen Men, syns det er bedre at jeg IKKE har lyst til å være så mye borte jeg da, syns heller DET hadde vært bekymringsverdig. Anonymous poster hash: 1eab0...08b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Og hvor gammel er knøttet? 10? 😂😂 Anonymous poster hash: ff7c6...7e2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Haha akkurat som meg!! Syns ikke det er noe rart, de unga er jo tross alt det kjæreste vi har!! Anonymous poster hash: a5d38...cd7
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Kjenner meg igjen ja. Mannen fikk huden full når han hadde levert storesøster til mora si første gang når hun var (i følge meg) alt for liten! Det verste for meg var at vi hadde blitt enige om å ikke gjøre det. Jeg hadde bestemt og han hadde ikke protestert. Det var jo bare for å slippe maset da tydeligvis. Når storesøster var 9! måneder fant vi ut at vi skulle øve på å ha barnevakt. Så vi leverte henne til svigers og hadde et vennepar på middag. Kan si det slik at jeg skjemmes litt nå 8 år senere hehe Ble likt med lillebror, med tanke på barnevakt over natten da han fullammet til han var passert 8 måneder og det var få som våget å passe på han pga diagnoser og medisiner.
Modesty Blaise. Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2014 Og hvor gammel er knøttet? 10? 😂😂 Anonymous poster hash: ff7c6...7e2 Hehe, neida. Litt over 4 mnd, så hun er ikke sååå stor
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Og hvor gammel er knøttet? 10? 😂😂 Anonymous poster hash: ff7c6...7e2 Hehe, neida. Litt over 4 mnd, så hun er ikke sååå stor Hehe. Om det er noen trøst er jeg tussete selv. Jeg styrer selv når hunden skal ha barnevakt. Vær glad du er slik. Jeg mener jeg er god på omsorg. 😊 Anonymous poster hash: ff7c6...7e2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 De første gangene med barnevakt var helt forferdelig - for meg... Ungene koste seg med besteforeldre mens jeg ikke klarte å slappe av. Det har blitt bedre senere Anonymous poster hash: 5c3e5...6dc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Og hvor gammel er knøttet? 10? 😂😂 Anonymous poster hash: ff7c6...7e2 Hehe, neida. Litt over 4 mnd, så hun er ikke sååå stor Da skjønner jeg at du gruer deg. Hvorfor skal du være vekke fra barnet når det er så ungt? Hadde babyen med meg over alt når hun var så liten. Anonymous poster hash: 950b5...ae5
Modesty Blaise. Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Og hvor gammel er knøttet? 10? 😂😂 Anonymous poster hash: ff7c6...7e2 Hehe, neida. Litt over 4 mnd, så hun er ikke sååå stor Da skjønner jeg at du gruer deg. Hvorfor skal du være vekke fra barnet når det er så ungt? Hadde babyen med meg over alt når hun var så liten. Anonymous poster hash: 950b5...ae5 Jeg ventet på den Fordi jeg skal ut å spise lunsj sammen med mannen min, og feire en bursdag. Hun kunne ha vært med, men jeg tror at det er veldig ok at barn, også så små, er sammen med noen andre enn mammaen sin hele tiden. Jeg bruker 20 min på å komme meg hjem skulle det være noe, så det er ikke problemet. Jeg er helt sikker på at dette er godt for både meg og knøttebøtt, og den som kommer til å ha størst problemer med dette er meg. Endret 4. januar 2014 av Modesty Blaise.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Haha, jeg er også hysterisk, og jeg vet det godt. Her er minien 11 mnd, og han har vært borte fra oss begge to samtidig i en time på det lengste. Og det kun to ganger- hhv hos svigers og hos mine foreldre, som han kjenner godt allesammen. Jeg har enda ikke vært borte fra ham mer enn noen timer på dagtid, en hel natt er enda heeeeelt uaktuelt fra min side, selv når han er hjemme med pappaen og storesøster. Spiller ingen rolle om mannen min er en kjempegod far og minien får alle sine behov dekket. Dette går på meg, ene og alene, og jeg er fullt klar over det. Men jeg vet bare at jeg ikke er klar for det enda, at jeg ikke ville hygget meg. Sånn er jeg, og sånn er det.
n74 Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Og hvor gammel er knøttet? 10? 😂😂 Anonymous poster hash: ff7c6...7e2 Hehe, neida. Litt over 4 mnd, så hun er ikke sååå stor Da skjønner jeg at du gruer deg. Hvorfor skal du være vekke fra barnet når det er så ungt? Hadde babyen med meg over alt når hun var så liten. Anonymous poster hash: 950b5...ae5 Vi hadde overnattingsbarnevakt da vår var tre måneder - hos et vennepar! Og hun var helt rolig hele kvelden, natta og morgningen. Sov sin første lur da vi hentet. Tok ingen skade av det, er en trygg unge på fire år i dag. I løpet av hennes første to år hadde vi tre overnattingsbarnevakter - alle tre gangene gikk helt fint. Nå skal det sies at da hun var tre måneder var blitt flaskebarn, så det var jo ingen ammeproblemer - det kunne kanskje ha endret muligheten noe. Kos deg i dine fire timer - barnet ditt knytter gode bånd til bestemoren og det er gull verdt :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Og hvor gammel er knøttet? 10? 😂😂 Anonymous poster hash: ff7c6...7e2 Hehe, neida. Litt over 4 mnd, så hun er ikke sååå stor Da skjønner jeg at du gruer deg. Hvorfor skal du være vekke fra barnet når det er så ungt? Hadde babyen med meg over alt når hun var så liten. Anonymous poster hash: 950b5...ae5 Jeg ventet på den Fordi jeg skal ut å spise lunsj sammen med mannen min, og feire en bursdag. Hun kunne ha vært med, men jeg tror at det er veldig ok at barn, også så små, er sammen med noen andre enn mammaen sin hele tiden. Jeg bruker 20 min på å komme meg hjem skulle det være noe, så det er ikke problemet. Jeg er helt sikker på at dette er godt for både meg og knøttebøtt, og den som kommer til å ha størst problemer med dette er meg. Kom deg på lunsj og prøv å kose deg. Alt går bra hjemme. Men det er LOV å være litt hysterisk og gi tusen beskjeder. Hun er det kjæreste du har. Jeg synes folk som lar barnet være med andre selv fra 4 måneder er flinke. Man MÅ ikke ha det med over alt selvom h*n er så liten. Anonymous poster hash: ff7c6...7e2
sug lut Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Bare husk ammeinnlegg i flodhest-str og mulighet for rask retrett når du får sprengpupper.
MammantilNurket Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Jeg var borte fra babyen første gang over natten da han var 3 mnd.gammel da jeg skulle på spa. Jeg er litt usikker på hvor gammel han var første gang han hadde barnevakt (min mor), men tror han var ca.8uker (jeg skulle ut med en venninne).Det var helt uproblematisk. Jeg prøver å gjøre noe uten barn minst en gang i måneden. Babyen er også "hjemme alene" med sin far en kveld i uken. Jeg merker at jeg blir en mye bedre mor når jeg får litt alenetid Dersom dere er "hysteriske" er vel jeg å regne som en egoistisk, distansert og en aldeles gruuusom mor Endret 4. januar 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 I de fleste andre land må mor tilbake i jobb tre mnd etter fødsel.. Prøv og slapp litt av.. Babyen lider ingen nød om du er borte i fire timer! Anonymous poster hash: f68f2...1d2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Min svigermor får ALDRI passe barnet vårt, da hun lider av depresjon og sosial angst. I tillegg sliter hun med vrangforestillinger, og har storhetstanker om seg selv. Dermed gidder hun ikke å høre på hva vi foreldre har å si om barnet vårt:) Hun kjører bare sitt eget løp, og gir blaffen i å mate barnet vårt med flaske, når det ber om å få mat. Anonymous poster hash: 2f2b3...d56
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 Min svigermor får ALDRI passe barnet vårt, da hun lider av depresjon og sosial angst. I tillegg sliter hun med vrangforestillinger, og har storhetstanker om seg selv. Dermed gidder hun ikke å høre på hva vi foreldre har å si om barnet vårt:) Hun kjører bare sitt eget løp, og gir blaffen i å mate barnet vårt med flaske, når det ber om å få mat. Anonymous poster hash: 2f2b3...d56 Hva i alle dager har det med innlegget til HI å gjøre?? Koooooos deg på lunsj!! :-) :-) Anonymous poster hash: 02ae4...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå