Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Sånn ca når blir det litt roligere...? Anonymous poster hash: 8f0da...065
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Min ble aldri roligere Full fart helt til dagen han ble født, og fortsatt full fart 6 mnd etterpå Anonymous poster hash: 697b9...d26
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Blir kanskje litt mindre bevegelser når babyen vokser og får mindre plass og boltre seg på. Anonymous poster hash: d9904...14f
:)novemberbarn:) Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Min ble aldri roligere. Var aktiv helt til hun kom ut, og var en veldig aktiv baby. Hun var ingen baby som sov mye.
Gjest MamsMø Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Hmmm.... Er nesten 36 uker nå og i går ettermiddag, i natt og så langt i dag har baby vært mye tregere og roligere enn før... Er fortsatt bevegelse men ikke på langt nær som det pleier. Heldigvis kommer en venninne med en dopler jeg kan låne litt senere i dag! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå