Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Vet vi stort sett er damer her, men det finnes sikkert flere 'gadget-nerder' her enn meg;) Jeg må altså ha meg ny mobil. Jeg har en kaputt iPhone 4. Det må være en som egner seg for lederjobb. Kanskje kunne lage kontaktgrupper, enkel å sync'e med eks outlook-kalender og mail. Jeg tenker jo iPhone 5, men har vært så inne i Apple-produkter siste årene at jeg er ikke oppdatert på hva annet bra som finnes. Forslag til hva jeg kan sjekke ut? Anonymous poster hash: 7bbc0...87c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Vil tro IT avdelingen på jobben din har føringer på hvilke mobiler du får lov å bruke til jobb ting. Har det på min jobb. Anonymous poster hash: 23844...3d6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Kjøpte meg samsung galaxy s4, som sikkert kan matche dine krav til telefon, men angrer på at jeg ikke tok iphone 5 i stedet. Den er da grei nok, men ville heller hatt 5 `ern Anonymous poster hash: b938d...c73
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Vil tro IT avdelingen på jobben din har føringer på hvilke mobiler du får lov å bruke til jobb ting. Har det på min jobb. Anonymous poster hash: 23844...3d6 Nei. Jeg jobber i kommune og de kjøper ikke telefon til meg, bare betaler regningen... (Dårlig råd) Anonymous poster hash: 7bbc0...87c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Galaxy s3 har jeg. Den er super. Fins i nyere variasjon. Tror ikke du blir skuffet. Anonymous poster hash: 49294...ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå