Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #26 Skrevet 4. januar 2014 Vi har det midt i uka, midt på dagen. Da er det uten foreldre, stor bhg med 100 barn. Jeg synes det hadde vært koselig å vært med. Anonymous poster hash: 0a29e...494
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #27 Skrevet 4. januar 2014 Juletrefester holdes alltid i januar. Tradisjon. Det gjør det her også, og det er jeg glad for! Veldig bra at det ikke er enda flere arrangementer i desember, da er det travelt nok. Enig i at fredag ettermiddag er den tiden som passer dårligst, da er alle så slitne. Men vi ville gått uansett. Her er det søndag ettermiddag, det synes jeg er bra siden det likevel er mulig å rekke å gjøre andre ting i helgen. Pleier å være veldig bra oppmøte. Anonymous poster hash: ce976...5fc
Vinterlilje Skrevet 4. januar 2014 #28 Skrevet 4. januar 2014 Her holdes juletrefesten på samfunnshuset i romjula. Juletrefest i januar har jeg ikke hørt om før og hadde det vært juletrefest i barnehagen i går ville vi ikke kommet. Vi har juleferie enda
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2014 #29 Skrevet 4. januar 2014 Det var et råttent tidspunkt, og særlig om det var i går..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #30 Skrevet 4. januar 2014 Herregud....HVOR mye har folk å gjøre fredag ettermiddager egentlig???? Anonymous poster hash: e9854...619
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #31 Skrevet 4. januar 2014 Herregud....HVOR mye har folk å gjøre fredag ettermiddager egentlig???? Anonymous poster hash: e9854...619 Kan bare svare for meg selv, men sønnen min er på svømmekurs fredag ettermiddag. Anonymous poster hash: 92a81...e71
Gjest ronja røverdatter Skrevet 4. januar 2014 #32 Skrevet 4. januar 2014 Vi hadde antageligvis gått, med et smil om munnen, men med innvendig gråt og oppgitthet. Om vi i det hele tatt hadde rukket det. Prøver å stille opp på det meste, men fredag klokken 17.00 må være et av de mest verste tidspunktene for oss. Dessuten ville det føles som at det ble mye styr for 1 time som skulle "ødelegge" en hel kveld. Jeg er enig med den som skriver at det blir så mange ting det forventes at man stiller opp på at det blir slitsomt og plikt og ikke hygge. Dessuten må man bare prioritere noen ganger av hensyn til seg selv og ungene.
Vinterlilje Skrevet 4. januar 2014 #33 Skrevet 4. januar 2014 Herregud....HVOR mye har folk å gjøre fredag ettermiddager egentlig???? Anonymous poster hash: e9854...619 Akkurat i går var det kanskje fortsatt mange som har juleferie
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #34 Skrevet 4. januar 2014 Her er det på dagen på en søndag. En ukedag hadde vært bedre for vi er stort sett på hytta i helgene, men vi prioriterer det. Det som er teit er at det er lagt til den ene helga der det er planleggingsdag på mandag etter og barnehagen er stengt, altså en fin mulighet til å ta en langhelg på hytta ettersom en av oss uansett må ta fri mandagen. Men vi prioriterer juletrefesten og blir hjemme. Anonymous poster hash: e8eca...338
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #35 Skrevet 4. januar 2014 I januar er jula over for meg,kort og godt.Juletrefest,hvorfor skal man ha det egentlig?har det ikke vært nok juletre,julenisse og godteri i løpet av jula?? Anonymous poster hash: 076f9...1d4
det er berre mordi Skrevet 4. januar 2014 #36 Skrevet 4. januar 2014 Merkeleg å ha slikt i januar, synes eg. Eg har kasta ut juletreet allereie, og anser meg som ferdig med jul. (Dritlei jula òg, forresten)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #37 Skrevet 4. januar 2014 Folk blir aldri fornøyd, legg den til desember.. Men da hadde vel mange unnskyldt seg med allerede mye på planen av julebord og forberedelser vil jeg tro. Noen vil ha helg, andre vil ha ukedager. Det handler om prioritering! Du klarer å tilrettelegge deg de få gangene det gjelder sammenkomster i bhg i året! Samme om det "egentlig" ikke passer så bra spør du meg. Kan ikke ta hensyn til alle heller, noen må bare file på kravene, blir for dumt når hele opplegget blir avlyst fordi så mange ikke kan tilpasse seg litt. Anonymous poster hash: 4e388...818
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #38 Skrevet 4. januar 2014 For meg varer jula nesten til februar (synes det er så kos med pynten og lysene) så selvsagt skal det være juletrefest i januar! Anonymous poster hash: ea0aa...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå