Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Til høyre oppe på siden er det en knapp der du kan trykke at du følger forumet. Hva vil det si? Og hvorfor står det alltid at det er 27 stykker? Alt man skal undre seg over... Anonymous poster hash: 80b5a...6a4
Gjest Kira Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Det vil si at 27 av brukerne her "abonnerer" på anonymforumet. De får derfor varsel hver gang noen oppretter en tråd.
Mamma4livet Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Det vil si at 27 av brukerne her "abonnerer" på anonymforumet. De får derfor varsel hver gang noen oppretter en tråd. Jeg forstår. Takk for svar. Ellers så savner jeg deg Kira som vanlig bruker.... Men du gjør en god jobb, altså.
Gjest Kira Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Tusen takk, så snill du er Jeg savner å kunne delta på lik linje med dere andre.
Mamma4livet Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Tusen takk, så snill du er Jeg savner å kunne delta på lik linje med dere andre. Da "sier du opp jobben" slik at du kan være deg selv igjen. Det må jo være slitsomt å være en god rollemodell hele tiden og ikke kunne snakke fra levra i ny og ne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå