Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Jeg holder på å bli gal, gærn, klin kokos! Jeg er bare 26 uker på vei, men våkner hver eneste natt med smerter i kroppen. Enten det er bekkenet, kynnere, kvalme, You name it :-( ja, og for ikke å snakke om halsbrannen og sure oppstøt. Ja, jeg har fått med meg de siste trådene her inne om at jeg ikke burde klage, siden jeg faktisk er så heldig å få være gravid og kan få barn. Men jeg blir så sliten. Jeg får bare sove 3-5 timer i døgnet, i tillegg til at jeg er fulltidsstudent, jobber deltid og har et barn på 3 år. Jeg må sove, jeg trenger å sove, men får ikke til :-( noen som har noen gode råd? Nå er jeg våken på tredje time, sovnet klokken 23 og våknet klokken 03.30. Ikke sjans på å få sove igjen. Og straks våkner jenta på 3, kan stille klokka etter henne. Mannen jobber, kommer hjem etter nattevakt og må selvfølgelig få sove ut. Helt til jeg skal på aftenvakt selv kl 15. Jeg er så sliten og trøtt, men får ikke sove :-( Anonymous poster hash: 8c598...108
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Jeg sov også veldig dårlig en stund da jeg var omtrent like langt på vei som du er, men nå har det bedret seg veldig! For meg ble søvnen bedre da jeg fant ut at jeg hadde lite jern og begynte med jerntilskudd. Vet ikke om det hadde noen sammenheng eller om det var tilfeldig. Anonymous poster hash: 06190...7eb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Husker godt jeg hadde det slik sist graviditet.. Ikke kjekt :-/ Klarer du å sove på dagtid om du legger deg ned? Kan du evt. få sykmld en periode slik du kan få prøve å ta igjen litt søvn på dagtid? Anonymous poster hash: e90d3...b26
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Svigermor skal ha jenta mellom 12 og 14, slik at jeg kanskje får sovet litt før jobb. Skal ta meg en tur til legen neste uke, kanskje jeg kan bli sykemeldt fra jobben, slik at jeg bare har studiene mine. Men vet ikke om det er lov til å studere når man er sykemeldt fra arbeid?? :-/ Det må bare bli bedring, jeg blir gal av å ikke få sovet nok. Og både mannen og jenta mi synes nok ikke at mamma er spesielt hyggelig å være rundt for tiden :-( hi Anonymous poster hash: 51577...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå