Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Jeg må ærlig innrømme at jeg liker dette navnet veldig godt, når det uttales på engelsk, men er egentlig usikker på om jeg syns det er like fint med norsk uttale.... For jeg føler at forskjellen i klangen blir ganske stor. Klarer ikke helt å bestemme meg for om dette er et navn jeg syns egner seg på norsk, sammen med et relativt norsk etternavn som for eksempel Knutsen..... Hva syns du? Og hvilke evt andre mer vanlige i norge navn passer sammen med Miranda? Vil gjerne høre din ærlige mening... Endret 4. januar 2014 av Fiskebollerihvitsaus..
Giss Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Jeg synes Miranda er like bra på norsk. Litt i klasse med Vivian og Lillian, Amanda osv.
Ammie Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg syns det passer fint på norsk. Navn som passer med Miranda og er litt mer vanlig: Belinda Melissa Alexandra Amelia Felicia Alicia
pinoisme Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Synes Miranda passer fint på norsk og med etternavn som feks Knutsen.
Gunner Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Jeg syns ikke det er fint uansett hvordan man uttaler det, men syns nesten det er verre på norsk, det blir så "hardt".
sommertiara Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Det uttales jo rett fram på norsk så sånn sett fungerer det helt fint. Personlig synes jeg ikke det er så pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå