Gå til innhold

Noen som har sagt NEI når de har blitt fridd til her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare av ren nysgjerrighet....
Og hva var i tilfelle grunnen?

Anonymous poster hash: f604c...9b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren til en i klassen min sa nei når kjæresten hennes fridde til han,å da tok han frem en kniv å stakk i hun! :(

Heldigvis overlevde hun.

Anonymous poster hash: 56469...0e2
Skrevet

Jeg svarte nei. Han fridde i plenum i et stort familieselskap hos hans familie. Jeg ble så satt ut og fant det så utrolig upassende at han nesten ville presse med til å si ja (jeg hadde allerede sagt at jeg ikke ønsket å gifte meg) ved å fri på den måten.

Anonymous poster hash: 1f31d...6a6
Skrevet

Moren til en i klassen min sa nei når kjæresten hennes fridde til han,å da tok han frem en kniv å stakk i hun! :(

Heldigvis overlevde hun.

Jaha, han var virkelig glad i denne dama skjønner jeg.....

Skrevet

Svarte ikke nei men "tosk..."

Skrevet

Heldigvis overlevde hun.

Jaha, han var virkelig glad i denne dama skjønner jeg.....

Hvis det er tilfellet, så hadde nok ekteskapet med denne mannen vært et mareritt i forhold...

Skrevet

Jeg har sakt nei en gang.

Var mye sammen med en god venn, campet sammen, dro på ferie sammen, festet sammen osv. men eneste gangene vi kysset var om vi begge hadde drukket, utenom det hadde vi et helt fint vennskap (uten sex).

Så kom jeg inn på skole på andre siden av landet og han tryglet meg om å ikke reise (da skjønte jeg at det var mer følelser inni bildet fra hans side). Helgen før jeg skulle reise dukket han opp på døra og gikk ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med han. Sa pent nei og vi snakket mye den kvelden, men han har aldri sakt et ord til meg i ettertid.

Anonymous poster hash: f5b67...3d3
Skrevet

Eksen spurte om vi skulle gifte oss, gikk ned på kne og greier, og jeg holdt på å le meg ihjel... Vet fortsatt ikke om han faktisk mente det, eller om det bare var spøk :P Sa jo ikke nei forsåvidt, men latteranfallet sa sikkert sitt uansett :P

Skrevet

kjæresten min fridde til meg nå på nyttårsaften. han var litt for full så jeg sa nei. Spurte han om han var seriøs når vi våknet dagen derpå, og da var han glad for at jeg hadde sagt nei. Han vil nemlig gjøre det mye mer romantisk og har visst planlagt mye. Så nå går jeg bare rundt å lurer på hvor lenge jeg må vente :P 

Skrevet

Ja.

En fridde etter 3 dager i forhold da jeg var 18. Ville vi skylle bli gravide og flytte sammen. Jeg sa nei, og takk for meg. Resulterte i trusler og forfølgelse i 10 år!!

En fridde 3 ganger iløpet av det første året vi var sammen. Jeg sa nei, det er for tidlig. Han endte opp utro og hun ble gravid. Han har sender meldinger årlig om H or mye han savner meg, ni år senere.

Skrevet

Ja.

En fridde etter 3 dager i forhold da jeg var 18. Ville vi skylle bli gravide og flytte sammen. Jeg sa nei, og takk for meg. Resulterte i trusler og forfølgelse i 10 år!!

En fridde 3 ganger iløpet av det første året vi var sammen. Jeg sa nei, det er for tidlig. Han endte opp utro og hun ble gravid. Han har sender meldinger årlig om H or mye han savner meg, ni år senere.

oi!!

Skrevet

Ja.

oi!!

Ja, det kan du si. Har vel i grunn ikke vært i et forhold uten at mannen har planlagt ekteskap og snakker mye om det. Men kun de to som har fridd.

Min mann fridde jeg til selv. :)

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med kjæresten etter nesten 1 år sammen når jeg var 17 år. Han var 4 år eldre og for å prøve å få meg til å bli fridde han. Jeg sa selvfølgelig nei.

Har enda en eks som fridde, men det var nok litt mindre seriøst og omtrent bare sagt uten å ha planlagt det. Sa selvfølgelig nei til han også.

Har fått en del sånne tullefrieri da, men regner ikke med det gjelder. Fulle mannfolk og sånn :)

Skrevet

Jeg fridde til barnefar og fikk 'ja'.

Hyggelig! :)

Så varte og rakk det og han var liksom aldri med på notene angående giftemål etter det. Så var han utro og stakk. Etter at han hadde dratt, så spurte jeg ham hvorfor i alle dager han da hadde svart ja til å gifte seg med meg. Årsak; han hadde ikke turt å si nei.. Følte at han 'burde' svare ja selv om han vel egentlig ikke mente det.

Heller et ærlig nei enn et løgnaktig ja på det spørsmålet, spør du meg, altså.. :/

Anonymous poster hash: af369...8da
Skrevet

Samboeren min fridde i jula. Jeg ønsker ikke det så svarte nei. Litt fornærmet i noen dager men har snakket litt om det og tror det skal gå greit.

Jeg vil ikke gifte meg fordi jeg ikke tør😉 har også en merkelig forestilling om at da blir han og jeg en enhet på en måte. Jeg liker å være bare meg. Litt idiotisk da vi jo allerede er en enhet pga våre tre barn og livet sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...