Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Huff.... føler den er så i veien. Men så får jeg jo ikke orgasme uten den... så blir så kjedelig... Anonymous poster hash: 76d01...567
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Heldigvis klarer jeg det med fingrer, eller ved å ri han, og samtidig gni meg hvis du skjønner Har du prøvd penisring med vibrator? Jeg venter en i posten bestilt på eBay. En rosa ting med noe vibrasjon og en slags "rabbit" arm.. Vanskelig å forklare! Anonymous poster hash: 7325c...64d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Jeg bruker fingrene på klitoris. Vibrator er dårlige greier, for min del. Den masserer ikke slik jeg liker Anonymous poster hash: f0440...0a5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Heldigvis klarer jeg det med fingrer, eller ved å ri han, og samtidig gni meg hvis du skjønner Har du prøvd penisring med vibrator? Jeg venter en i posten bestilt på eBay. En rosa ting med noe vibrasjon og en slags "rabbit" arm.. Vanskelig å forklare! Anonymous poster hash: 7325c...64d Rabbit ører var det visst Anonymous poster hash: 7325c...64d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Han bruker fingrene;-) Anonymous poster hash: 0404b...33f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Nei han er så flink med fingrene og munnen at det trengs ikke Med barnefaren derimot så måtte jeg bruke den visst jeg også ville ha en orgasme. Anonymous poster hash: 98abe...2ce
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Så penisring var ubrukelig her hvertfall! Kom aldri med å bruke den :S Anonymous poster hash: 98abe...2ce
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #8 Skrevet 4. januar 2014 Hvis jeg vil ha orgasme, så gjør jeg det ja. Det funker kun om jeg rir ham, og får styre vibratoren selv. Gidder ikke dette altfor ofte da. Er heldigvis deilig å ha sex selv om jeg ikke kommer Anonymous poster hash: ccc33...ce9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 Hva med misjonæren? Kan du komme da? Det er lettest for meg, trenger ikke noe ekstra stimuli da. Bruk alt du har av mage og underlivsmuskler og løft deg mot han, og han bør ligge nedpå deg, ikke være oppreist om du skjønner. Dypt og hardt og fort..deilig Anonymous poster hash: cb8b5...9ac
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #10 Skrevet 4. januar 2014 Ja, det gjør jeg. Har kjøpt en veldig liten en, og kommer utrolig fort med den. Mannen er fantastisk i sengen, og fantastisk med munn og hender, men er kun mulig for meg å ha klitorisorgasmer. Anonymous poster hash: 137e8...67c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Har gjort det. Det er veldig deilig. Anonymous poster hash: 87feb...bb2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 Ja, bruker alltid en minivibrator når jeg skal komme. Anonymous poster hash: 7700d...5a7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Hva med misjonæren? Kan du komme da? Det er lettest for meg, trenger ikke noe ekstra stimuli da. Bruk alt du har av mage og underlivsmuskler og løft deg mot han, og han bør ligge nedpå deg, ikke være oppreist om du skjønner. Dypt og hardt og fort..deilig Anonymous poster hash: cb8b5...9ac Tenker du på en G-orgasme? Det har jeg aldri hatt under sex. Funker kun hvis jeg stimulerer klitoris, noe som er vanskelig i misjonær (vi har prøvd) Får ikke heist opp underlivet nok til at jeg får det til i den stillingen. Er liksom noe med spenningen av musklene som ikke funker bra nok. #8 Anonymous poster hash: ccc33...ce9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #14 Skrevet 4. januar 2014 Hva med misjonæren? Kan du komme da? Det er lettest for meg, trenger ikke noe ekstra stimuli da. Bruk alt du har av mage og underlivsmuskler og løft deg mot han, og han bør ligge nedpå deg, ikke være oppreist om du skjønner. Dypt og hardt og fort..deilig Anonymous poster hash: cb8b5...9ac Tenker du på en G-orgasme? Det har jeg aldri hatt under sex. Funker kun hvis jeg stimulerer klitoris, noe som er vanskelig i misjonær (vi har prøvd) Får ikke heist opp underlivet nok til at jeg får det til i den stillingen. Er liksom noe med spenningen av musklene som ikke funker bra nok. #8 Anonymous poster hash: ccc33...ce9 Mmm har du aldri hatt G-organsm under sex ja...jeg vet hvordan det gjøres. Det er så deilig vet du. Anonymous poster hash: 1c8d7...cf1
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #15 Skrevet 4. januar 2014 Vet helt ærlig ikke om jeg har hatt det alene en gang. Kan klare å sprute hvis jeg stimulerer inni og utenpå "annenhver gang", men kan ikke si at jeg kjenner noen ekstraordinær følelse når det skjer. Anonymous poster hash: ccc33...ce9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 Hæ? Hva er G orgasme? Jeg har hatt klitorisorgasme Er det g orgasme? Hvis ikke vil jeg ha litt opplæring her Anonymous poster hash: 76d01...567
Gjest Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 (endret) G punktet sitter dypere inn i skjede. Google my dear Endret 4. januar 2014 av Gjest
Mother Gothel Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 G punktet sitter dypere inn i skjede. Google my dear Google-orgasme? Det er sånn jeg får de gangene det IKKE står "did you mean..." over resultatene.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #20 Skrevet 4. januar 2014 Nei, det har vi heldigvis ikke behov for Her ordner det seg uansett, og godt er det. Anonymous poster hash: 18cfd...d6d Anonymous poster hash: 18cfd...d6d
Mother Gothel Skrevet 4. januar 2014 #21 Skrevet 4. januar 2014 Men sånn over til spørsmålet; Nei, det holder med litt hår der nede for å få fart på sakene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå