Gå til innhold

Jeg vil også til syden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere venninner som skal til syden med familien sin i løpet av våren. Jeg vil også til syden! Men vi har ikke råd til å reise i vinterferien (som for øvrig er helt oppbestilt, så det hadde ikke gått uansett)

kan reise en annen uke, men har egentlig ikke lyst til å ta ungene ut av skolen i en uke, og har egentlig ikke lyst til å bruke så mye penger på en ukes ferie, har egentlig ikke lyst til å reise 5,5 timer med fly med minstemann på 1,5, har egentlig mest lyst til å være hjemme, når jeg tenker meg om...

Kan noen fikse bedre vær til meg?

Anonymous poster hash: 2e43a...188
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, det skal jeg ordne - hvis du har tålmodighet  :fnise:

Skrevet

Jupp, det skal jeg ordne - hvis du har tålmodighet  :fnise:

Hmm. Er ikke akkurat kjent for å være tålmodig... Derav vil egentlig ikke fly i 5,5 time med minstemann, men det er mulig at jeg ikke akkurat har noe valg...

Skrevet

Du vil gjerne, men vil helst ikke forholde deg til det som skal til for å komme dit.... da vil du ikke nok...

Anonymous poster hash: 4ad64...9d9
Skrevet

Du vil gjerne, men vil helst ikke forholde deg til det som skal til for å komme dit.... da vil du ikke nok...

Anonymous poster hash: 4ad64...9d9

Helt klart! Jeg vil våkne opp i Sydens land uten å ha reist hele den lange turen sammen med ungeflokken, og vil helst komme meg tilbake igjen på samme måte.. Tror ikke det blir tur på oss i år, gitt

Skrevet

Ja vi har det ikke lett....

Anonymous poster hash: 0203f...45d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...