Gå til innhold

Inspirert; har du noen gang sett en ufo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker jo heeeelt sprøtt, men jeg tror jeg har sett det...

Jeg var 14 år og skulle følge ei venninne hjem. Hun var året yngre enn meg. Da vi gikk ut på trappen så vi et stort lys. Det var like stort som lyset på en lyktestolpe. Vi ropte på mamma. Lyser beveget seg sakte over himmelen. Plytselig skøyt det fart bort fra oss, kom i en rasende fart tilbake og fort bort igjen. Frem og tilbake. Husker både mamma, jeg og venninnen min bli livredde ;)

Anonymous poster hash: 79ae8...821

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men jeg kjente en mann som var overbevist om at han så dem hele tiden. Han falt forresten og slo hodet sitt kraftig (mulig hjerneskade) da han var 13 år.

Anonymous poster hash: f1ae1...95c
Skrevet

Med tanke på at begreper UFO kun refererer til et _uidentifisert flygende objekt_, og ikke nødvendigvis en flygende tallerken, så ja.

Forøvrig ser jeg stadig uidentifiserte FLYTENDE objekter i brusen min etter at fireåringen har smugdrukket av den. ;)

Skrevet

Jeg var 14 år og skulle følge ei venninne hjem. Hun var året yngre enn meg. Da vi gikk ut på trappen så vi et stort lys. Det var like stort som lyset på en lyktestolpe. Vi ropte på mamma. Lyser beveget seg sakte over himmelen. Plytselig skøyt det fart bort fra oss, kom i en rasende fart tilbake og fort bort igjen. Frem og tilbake. Husker både mamma, jeg og venninnen min bli livredde ;)

Kan det være de sinssvake lyskasterne som var i Bergen for mange år siden? Oppførte seg likt.

Anonymous poster hash: 0d330...4f5

Skrevet

Kan det være de sinssvake lyskasterne som var i Bergen for mange år siden? Oppførte seg likt.

Anonymous poster hash: 0d330...4f5

Nei, dette var på andre siden av landet ;)

Hi

Skrevet

Mange ganger!! Men da sett at UFO betyr uidentifisert flygende objekt... Det vil sint om jeg ser et flyvende objekt jeg ikke klarer å se hva er, er det uidentifisert... De fleste ganger blir det også ifo: identifisert flygende objekt..

Anonymous poster hash: a09e9...e1b

Skrevet

Da kan jeg identifisere det flygende objektet for dere. Kulelyn.

Jeg opplevde nøyaktig det samme for 25 år siden. 

Anonymous poster hash: 6ef82...a40

Skrevet (endret)

ser uidentifiserte flyvende objekter på himmelen rett som det er jeg.... men..... hvem vet hva det kan være :P :P

Endret av Fiskebollerihvitsaus..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...