Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #26 Skrevet 4. januar 2014 Nei virkelig ikke. En kollega fortalte meg at sønnen på 11 fikk ny mobil og det var ikke den han ønsket seg. Nyeste iPhone så han har nektet å ta i bruk den han fikk for den var dritt. Sjokkert jeg asså. Men foreldrene er vel skyld i dette selv. Anonymous poster hash: 070e1...2cd
skjotta Skrevet 4. januar 2014 #27 Skrevet 4. januar 2014 er en iphone5 mer avansert enn en Samsung galaxys3? på hvilken måte?
*Miss Marple* Skrevet 4. januar 2014 #28 Skrevet 4. januar 2014 Det er vel ytterst få som trenger så avanserte telefoner. Og om du alt lar barnet presse deg til å kjøpe ting du ikke er komfortabel med i en alder av 10 år ser jeg for meg at du får en turbulent tenåringstid med mye krangel og press. Husk at det er du som er den voksne og som må sette grenser.
magica fra tryll Skrevet 4. januar 2014 #29 Skrevet 4. januar 2014 Nei, hvorfor i all verden skulle hun trenge det??
Elsker livet Skrevet 4. januar 2014 #30 Skrevet 4. januar 2014 Det er vel ytterst få som trenger en slik telefon, men jeg syns ikke det er galskap. Men jeg syns det er galskap at du gav etter.
Josette Skrevet 4. januar 2014 #31 Skrevet 4. januar 2014 Ingen "trenger" den nyeste iPhone 5s/c, verken ung eller gammel.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 4. januar 2014 #32 Skrevet 4. januar 2014 Tull og tøys! Ingen trenger den nyeste iPhonen, reellt sett. Og i alle fall ikke barn! Ikke la deg presse. Mine barn har hver sin Samsung Galaxy young, og det holder i massevis. Egentlig burde de heller brukt av mine gamle.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #33 Skrevet 4. januar 2014 Mine på 7 og 10 har selv spart til en smart tlf og da fikk de lov å kjøpe det. Det fikk gå denne gangen, neste gang kan hende jeg nekter dem å kjøpe noe så dyrt og heller be dem sette inn pengene på sparekontoen. Anonymous poster hash: 36449...b8e
Rivjernet Skrevet 4. januar 2014 #34 Skrevet 4. januar 2014 Hva en trenger eller ei er vel rimelig subjektivt? Jeg mener at ingen trenger en iphone, barn trenger vel strengt tatt ikke tlf i det hele tatt, men det stopper dem ikke fra å ha det allikevel. Min sønn har en iphone 4, grunnen til det er at jeg hadde en liggende i en skuff som ingen brukte. Da gidder jeg ikke gå i butikken for å kjøpe en ny , bare fordi unger ikke skal ha iphone av prinsipielle grunner! Men å kjøpe en så dyr tlf til ett barn hadde jeg aldri gjort.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #35 Skrevet 4. januar 2014 Herregud, nei. Anonymous poster hash: 9635c...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå