Gå til innhold

Ny date, liten penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har også liten. Kunne aldri falt meg inn og gått fra han pga det..stakkars mann..Det finnes dildoer jente!

og derfor har du nicket spire...snart..?

Anonymous poster hash: 80f50...388

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er synd å si det, men for meg hadde det ikke funket om ikke sexen funket.

Skrevet

Samboeren min har også liten. Kunne aldri falt meg inn og gått fra han pga det..stakkars mann..Det finnes dildoer jente!

Så umodent!! 

Latterlig.

Anonymous poster hash: 4b5aa...c5d

Skrevet

Hadde vært mer deppet over at han er en dårlig elsker, enn størrelsen på penis. Kanskje han er hardhendt for å kompansere for liten penis, vil være dominerende på et vis.

Synes uansett ikke det er grunn til å forlate mannen pga penisstørrelsen, hvis du er glad i han. Vær åpen om sexen (ikke ved å si at han har liten selvf.)

Stakkars får litt vondt av han, ikke hand feil at den er liten :-/

Men tenner du ikke på han så er set kanskje ikke håp..

Skrevet

Hadde absolutt ikke vært noe problem for meg hvis alt annet klaffet, og dette var en mann jeg ville satset på.

I det lange løp er det nok andre ting som teller mer.

Anonymous poster hash: 56cbc...20d

Skrevet

Tenker at du kanskje ikke er forelsket nok om størrelsen på penis bestemmer om du blir eller går ?

Om mannen er et kupp, blir du og lærer han hvordan han skal håndtere en kvinne - deg - på best mulig måte.

Jeg var med en fantastisk mann med liten penis. Skjev var den også. Sexen med denne mannen var fantastisk fra første stund, for han var veldig, veldig dyktig på å tilfredsstille:) Tenkte sjeldent på penisen som et problem.

Anonymous poster hash: 95949...7ce

Poenget er vel nettopp det at hun har forsøkt å vise ham dette i et halvt år allerede, uten at han ser ut til å ha lært noe om hvordan hun fungerer seksuelt av den grunn?

Har selv hatt en mann som for så vidt var god seksuelt, men likevel ikke en sterk match med meg på det området, og at han tok forsøk på veiledning som kritikk og mistet tenningen.

På andre områder var vi en glimrende match.

Anonymous poster hash: ba668...ff4

Skrevet

Tenker at du kanskje ikke er forelsket nok om størrelsen på penis bestemmer om du blir eller går ?

Om mannen er et kupp, blir du og lærer han hvordan han skal håndtere en kvinne - deg - på best mulig måte.

Jeg var med en fantastisk mann med liten penis. Skjev var den også. Sexen med denne mannen var fantastisk fra første stund, for han var veldig, veldig dyktig på å tilfredsstille:) Tenkte sjeldent på penisen som et problem.

Anonymous poster hash: 95949...7ce

Poenget er vel nettopp det at hun har forsøkt å vise ham dette i et halvt år allerede, uten at han ser ut til å ha lært noe om hvordan hun fungerer seksuelt av den grunn?

Har selv hatt en mann som for så vidt var god seksuelt, men likevel ikke en sterk match med meg på det området, og at han tok forsøk på veiledning som kritikk og mistet tenningen.

På andre områder var vi en glimrende match.

Men størrelsen på penis hadde vært av langt mindre betydning, det er ikke like viktig.

Skrevet

Gammelt nick, har barn jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...