Gå til innhold

Ny date, liten penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig mann, snill, kjekk, barsk, mandig, oppmerksom, arbeidsom og med en god moral.

Penis på 5 cm i stiv tilstand. I tillegg veldig veldig tynn. Føler jeg holder rundt to fingre.

Hvor avgjørende skal dette være? Han er ikke generelt god i sengen. Absolutt ikke egoistisk. Prøver å gjøre alt han kan for meg med både tunge og fingre, men han er altfor hardhendt. Prøver å hinte og veilede, men det funker ikke.

Grunn til å gå? Vi har datet i 6 måneder.

Anonymous poster hash: c11d8...e1d

Skrevet

Hvor viktig er god sex for deg?

Anonymous poster hash: 572a0...443
Skrevet

Seriøst spørsmål, er han åpen for et åpent forhold? Hvis ikke så... nei, det ville være en dealbreaker for min del.

Anonymous poster hash: ac5d8...ebe
Skrevet

5 cm? håper du har investert i en god dildo... 

Anonymous poster hash: 80f50...388
Skrevet

Er synd å si, men det hadde vært show stopper for min del.

Anonymous poster hash: 4bdf2...3fa
Skrevet

5 cm ? Seriøst??? Huff hadde ikke klart et liv med det.

Anonymous poster hash: bebeb...1bb

Skrevet

altså.. har vært med en som hadde ca samme str som du beskriver.. når d ble slutt etter 18 mnd.. fyfaen så deilig det var med en normal str pikk etterpå.. herregud for noen orgasmer.. etter 18 mnd uten en damn orgasme..

Anonymous poster hash: 80f50...388

Skrevet

Hvis det ikke funker i senga, er det vel ikke verdt å satse på, vel?

Vet ikke hvor god du er til å 'hinte', da, men hvis du gir uttrykk for hvordan du vil ha det, og han ikke hører etter, er det på en måte ikke noen bonus å bli tatt med et lite fingerbøl...?

Anonymous poster hash: c69b4...442

Skrevet

Syns du skal ha for at du prøver. Tror nok det hadde vært en deal breaker for meg. Får helt vondt av den stakkars mannen som kanskje aldri vil få et langsiktig forhold.

Anonymous poster hash: d9aaa...1e2
Skrevet

Dårlig i senga hadde vært en deal breaker, uansett størrelse!

Anonymous poster hash: af95b...73c

Skrevet

I løpet av et langt liv sammen blir nok sexen bedre.. Men penis blir liksom ikke lengre.

Jeg tror ikke jeg hadde kunnet fortsette med en slik mann. For meg er sex i all hovedsak penetrering.

Anonymous poster hash: 66589...4bf

Skrevet

Definitivt en dealbreaker med 5 cm.Liten og tjukk, tjaaa men liten OG tynn, No way!

Skrevet

Herlig mann, snill, kjekk, barsk, mandig, oppmerksom, arbeidsom og med en god moral.

Penis på 5 cm i stiv tilstand. I tillegg veldig veldig tynn. Føler jeg holder rundt to fingre.

Hvor avgjørende skal dette være? Han er ikke generelt god i sengen. Absolutt ikke egoistisk. Prøver å gjøre alt han kan for meg med både tunge og fingre, men han er altfor hardhendt. Prøver å hinte og veilede, men det funker ikke.

Størrelsen er en ting.

Men "prøver å veilede og hinte og det funker ikke" etter 6 mnd. ---) GÅ

Skrevet

Jeg hadde ikke orket at en penis skulle plage meg så tidlig i et fohold. Kjenner meg selv så godt at jeg vet det hadde blitt et irritasjonsmoment etterhvert. Synd men sant..

Skrevet

Du godeste så trist :( Er det ikke bare typisk, da?

Han virker som en flott kar, men jeg hadde aldri klart å være i et forhold med en mann med utstyr på størrelse med en trådsnelle.

Jeg kan trøste deg med at det finnes snille, arbeidsomme, moralske menn som også er velutstyrte. Ikke gi opp jakten!

(Jeg er nok litt sizequeen, MEN fem cm.er for lite!!)

Lykke til!

Skrevet

Det var ikke mye nei. Helt ærlig, hadde nok muligens prøvd å beveget meg videre på markedet:-)

Anonymous poster hash: 8bd77...922

Skrevet

For min del hadde det ikke vært størrelsen som var problemet, men at han tydeligvis ikke gidder/klarer å tolke deg seksuelt.

Skrevet

Du kan jo lære han opp til å bruke hender og tunge som du vil. Sier du ikke i fra hva som er godt?

Jeg var sammen i mange år med en mann med en DIGER en. Gikk lei av det også. Hvis du føler at penisen hans ikke fungerer vil jeg heller tro at du rett og slett ikke er forelska?

Anonymous poster hash: f1207...04f

Skrevet

Tenker at du kanskje ikke er forelsket nok om størrelsen på penis bestemmer om du blir eller går ?

Om mannen er et kupp, blir du og lærer han hvordan han skal håndtere en kvinne - deg - på best mulig måte.

Jeg var med en fantastisk mann med liten penis. Skjev var den også. Sexen med denne mannen var fantastisk fra første stund, for han var veldig, veldig dyktig på å tilfredsstille:) Tenkte sjeldent på penisen som et problem.

Anonymous poster hash: 95949...7ce

Skrevet

Det høres veldig synd ut. Hvorfor er han så liten når noen av oss menn er store og hard? Det kan være grunn til det også. Trenger du noen som er mye bedre en hans og som kan gjøre deg til å få organism? Ta kantakt da heheh.

Anonymous poster hash: fbdee...a73

Skrevet

5 cm? er jo like langt som en langefinger det:/  synd å si det, men jeg hadde vært borte for lengst.. 

Anonymous poster hash: 9eca1...227
Skrevet

For meg er størrelsen på penis helt uvesentlig så det ville ikke gjort noe for meg.

Anonymous poster hash: 924da...1b6

Skrevet

Huff, stakkar :( Bli dumpa pga. noe han ikke kan noe som helst for. Det med lydhørhet overfor deg kan han noe for da, men akkurat penisstørrelsen. Nei, huff... Samtidig så skjønner jeg deg godt hvis du ikke vil dele resten av livet med en som aldri kan tilfredsstille deg seksuelt!

Skrevet

Beklager å måtte si det, men 5 cm pikk hadde vært dealbreaker for meg i starten av et forhold, det samme om det hadde vært monsterpikk...

Noe helt annet er om mannen min en gang i framtiden skulle bli impotent eller noe, tross alt barn sammen, pluss at jeg har lært å like ham og elske ham som et helt menneske, men i starten av et forhold er det flere ting, både fysiske, attraksjon, personlighet osv som til sammen gjør at man holder på interessen.

Skrevet

Samboeren min har også liten. Kunne aldri falt meg inn og gått fra han pga det..stakkars mann..Det finnes dildoer jente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...