Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 .... Intime ting med helsepersonell face to face.. Heller ikke per telefon eller Mail om man vet man skal møte de face to face en gang.... Har dere tips på hvor man gratis og anonymt kan stille slike spørsmål? Anonymous poster hash: 387e9...389
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Klara klok? Går kanskje noen dager før man får svar, men man er hvert fall anonym =) Anonymous poster hash: ed29d...6e3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Ja, her?? Anonymous poster hash: 03c94...803
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 .... Intime ting med helsepersonell face to face.. Heller ikke per telefon eller Mail om man vet man skal møte de face to face en gang.... Har dere tips på hvor man gratis og anonymt kan stille slike spørsmål? Anonymous poster hash: 387e9...389 Da tenker jeg at det er lurt å trene seg på å skrive det her, f.eks. For før eller senere står du ansikt til ansikt med ditt eget barn, som vil snakke om "intime ting", og da er det lurt å ha fjernet den skrekken... Anonymous poster hash: 2ebbb...dfe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 http://www.lommelegen.no/ Anonymous poster hash: b5c04...7f7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 http://www.lommelegen.no/ Anonymous poster hash: b5c04...7f7 Koster ikke dette penger? Anonymous poster hash: 387e9...389
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 http://www.lommelegen.no/ Anonymous poster hash: b5c04...7f7 Koster ikke dette penger? Anonymous poster hash: 387e9...389 Jo. 400 for svar på dagen og 249 for litt lengre ventetid.. Anonymous poster hash: 2ebbb...dfe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 .... Intime ting med helsepersonell face to face.. Heller ikke per telefon eller Mail om man vet man skal møte de face to face en gang.... Har dere tips på hvor man gratis og anonymt kan stille slike spørsmål? Anonymous poster hash: 387e9...389 Da tenker jeg at det er lurt å trene seg på å skrive det her, f.eks. For før eller senere står du ansikt til ansikt med ditt eget barn, som vil snakke om "intime ting", og da er det lurt å ha fjernet den skrekken... Anonymous poster hash: 2ebbb...dfe Tror det skal gå greit med mine egne barn.. Men jeg sliter litt med å spørre om noen ting jeg lurer på ang meg selv.. Anonymous poster hash: 387e9...389
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 .... Intime ting med helsepersonell face to face.. Heller ikke per telefon eller Mail om man vet man skal møte de face to face en gang.... Har dere tips på hvor man gratis og anonymt kan stille slike spørsmål? Anonymous poster hash: 387e9...389 Da tenker jeg at det er lurt å trene seg på å skrive det her, f.eks. For før eller senere står du ansikt til ansikt med ditt eget barn, som vil snakke om "intime ting", og da er det lurt å ha fjernet den skrekken... Anonymous poster hash: 2ebbb...dfe Tror det skal gå greit med mine egne barn.. Men jeg sliter litt med å spørre om noen ting jeg lurer på ang meg selv.. Anonymous poster hash: 387e9...389 Min mor har ikke vært veldig åpen om intime ting, og jeg fikk panikk da jeg fikk mensen. Turde ikke fortelle det til noen, trodde jeg var syk. Ante ikke hva det var for noe. Ville bare dele den historien med deg... Snakket heller ikke med henne, da jeg trodde at jeg var gravid som 16-åring og har mest overfladisk kontakt nå også... Når mamma ikke delte sine erfaringer, så skjønte jeg ikke at det gikk an å spørre og snakke om sånne ting Anonymous poster hash: 2ebbb...dfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå