Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Ser nå på history hd,m programmet the great martian war,at vi i 1913-1917 ble invadert av romvesener,og det ble erklært verdenskrig mot dem... Hva FAN!!!!! Livredd det er tilfelle!?!? Noen som har hørt om dette før? Anonymous poster hash: a378d...b3f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Huh? Anonymous poster hash: a7fbc...249
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 http://www.history.co.uk/shows/the-great-martian-war Her er link til info om det! Ja håper det er tull å tøys,ellers må jeg lage meg ett rom under jorden,for meg og ungene itilfelle det de kommer igjen!!! Anonymous poster hash: a378d...b3f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Du har vel sett filmen Mars Attacks. Den er jo basert på en sann historie Anonymous poster hash: 9dafa...e29
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Jeg ser på Transformers 3 akkurat nå, og ifølge de filmene er det autobots vi er invadert av. De kan til og med late som om de er biler. Har du fått sjekket bilen din i det siste, HI? Hvis ikke, kan det være at den eeeegentlig er en alien fra det ytre rom. Og hver gang babycallen skurrer litt, er det egentlig fordi den er en miniversjon av autobots. Nemlig,
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Du har vel sett filmen Mars Attacks. Den er jo basert på en sann historie Anonymous poster hash: 9dafa...e29 Nu tuller du ja?!? Fy nå er jeg livredd :-( Da finnes jo romvesen :-( hvorfor lurer man da på om det finnes hæ...... De har jo drept flere 10000 mennesker :-( :-( trenger man mere bevis ? Nå må vi våkne opp og beskytte oss.... :-( Anonymous poster hash: a378d...b3f
Tired mama Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Ok, jeg tror faktisk på romvesener. Nekter å tro vi er alene. Meeeen.... skal holde meg til analforfall i dag, og skal faktisk styre nysgjerrigheten min mot å google denne krigen du snakker om. Ellers får jeg angst!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Si noe om det du finner! Virker det troverdig? :-/ Anonymous poster hash: a378d...b3f
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Jeg mener det, se på svensk TV4 nå. Skikkelig ekte film. Based on a true story. Helt sant!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Tja... det er vel mest en bok som har flettet historie sammen med science fiction. Men om de finnes? Jeg tror ikke vi er alene i hvert fall! Så totalt ubegripelig stort som verdensrommet er så er det minimale sjanser for at vi er alene! Min far, som er den mest trauste og jordbundne du kan tenke deg, påstår (sammen med alle som var på jobb for ham da, ca 20 andre personer) hardnakket at han har sett en UFO! Det trodde først det var forsvaret som hadde øvelse, men stusset, for da bruker man å ha fått beskjed om å holde seg unna. Min far kontaktet politi og også forsvaret fordi han lurte på om han plutselig kunne befinne seg i en farlig situasjon hvis det var øvelse med skarpe våpen, og min far hadde ansvar for mange personer. Det svære flyvende fartøyet de så hengende i luften kunne ikke avdekkes på noen av forsvarets radarer, ikke hadde noe vistes på radarene i tidsrom før dette og ikke kunne de se noe når min far fortalte at "nå lukker de opp og tar av". Så de er nok nærmere enn vi kan bevise Anonymous poster hash: 253f2...b57
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Er det ikke dette vi har mib ( men in black ) for? Anonymous poster hash: 9eaf1...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå