Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 hva heter den "puta" som fotballfrua legger ungen sin inni? Litt vansklig å forklare men den har et navn og jeg finner ikke navn el bildet på bloggen hennes for jeg synes den er så uoversiktelig og rar. Det er på en måte en pute/kant som omgir barnet slik at det ligger trangt og dermed kan ligge litt "beskyttet" i samme seng som mor og far,uten at det ruller hit og dit og uten at de kan komme bortpå ungen mens de sover mer armer og slikt. Jeg veit det var knørvete forklart men kanskje noen vet hva jeg mener? Har lyst til å se pris og kanskje gå til innkjøp av en sånn pute/kantsak men umulig å søke på da jeg ikke vet navnet. På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: 9234e...5c7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 babynest? Anonymous poster hash: 10fc1...5a4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 *med armer Anonymous poster hash: 9234e...5c7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 babynest? Anonymous poster hash: 10fc1...5a4 Googlet babynest, det er en lignende sak jeg er på leit etter, men istedet for at den har madrassbunn fast i kantene så er det på en måte kun " kanten " jeg tenker på slik at ungen ligger rett på foreldrenes madrass og blir kun omgitt av selve kanten/puten slik at det blir trangt for den lille og avgrenset område den sover på. Men tusen takk for svar, det lignet veldig men ikke nøyaktig det jeg tenker på Anonymous poster hash: 9234e...5c7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tror hun har skrevet det i bloggen en plass, men hvorfor ikke spør henne selv i kommentarfeltet? Jeg ser at hun svarer på mange spørsmål der. Anonymous poster hash: 2ac41...805
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Babynest eller Sleepyhead Anonymous poster hash: fa55e...a19
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Sleepyhead: http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_kid=580753&b_id=1062124
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Sleepyhead: http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_kid=580753&b_id=1062124 Der var den gitt, samme som anonym tenkte på med babynest, jeg må ha sett feil for jeg trodde det kun var kanten rundt babyen og at den lå rett på foreldremadrassen uten noen bunn-der tok jeg feil. Tusen takk for alle som svarte og takk til den Lilla, du er en knuppelupp Anonymous poster hash: 9234e...5c7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tror hun har skrevet det i bloggen en plass, men hvorfor ikke spør henne selv i kommentarfeltet? Jeg ser at hun svarer på mange spørsmål der. Anonymous poster hash: 2ac41...805 Jeg er ikke så fan av verken henne eller det å være inne på bloggen hennes, thihi jeg veit det høres rart ut, men var bare så intressert i den saken etter at en venninne beskrev den for meg.Takk for forslag likevel Anonymous poster hash: 9234e...5c7
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Sleepyhead: http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_kid=580753&b_id=1062124 Der var den gitt, samme som anonym tenkte på med babynest, jeg må ha sett feil for jeg trodde det kun var kanten rundt babyen og at den lå rett på foreldremadrassen uten noen bunn-der tok jeg feil. Tusen takk for alle som svarte og takk til den Lilla, du er en knuppelupp Anonymous poster hash: 9234e...5c7 Bare hyggelig å kunne være til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå