Gjest DeBlå Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Tanken er å leie sommerhus i Danmark, hvor i landet bør vi bo? Ønsker realtivt korte avstander til opplevelser for barn på 1,5 og 3,5 år. Noen gode tips?
Honningmelon Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Da anbefaler jeg Ebeltoft. Kort vei til det meste og veldig koselig plass.
Gjest DeBlå Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Takk. Nå spør jeg sikkert dumt, men hva slags parker eller andre opplevleser ligger i nærheten? Noe du kan anbefale?
Meg og alle gutta Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 vi har leid hus på fjellerup strand et år. fint der og ikke lange kjøreturen til djurs sommarland, kattegatt senteret, randers regnskog, dyrepark osv. i fjor bodde vi på østre hurum. der var det kjempe koselig. bittelite sentrum med noen butikker,restauranter og cafeer og bowli g og en hoppeslott park som ungene koste seg i. kort vei til stranden, også var det brukt marked et par dager i uka. Vi dro en dag til djurs, randers og i en dyrepark i ålborg. alt var innen grei avstand der også. Likte kanskje østre hurup best. Ellers leide vi hus i skagen et år. Der er det jo bare nydelig da
Gjest DeBlå Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Takk Prøvde å søke opp hus både hos dancenter og sologstrand, men det er nesten ingenting ledig. Må man virkelig bestille så tidlig eller vil det komme flere hus ut senere?
Honningmelon Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Ca. to timer unna Legoland. Det er den lengste avstanden. Så i fra 10 minutter-1 1/2 time i bil har du flere forskjellige dyreparker, innendørs regnskog, akvarie, stooooor fornøyelsespark og fine strender.
Meg og alle gutta Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 http://www.feriehus.no/eiendom?id=55438 Dette huset leide vi i fjor. Veldig fint område og stor og fin hage. fin planløsning på huset. vi var 4 voksne og 3 barn (en 1 åring og to 3 åringer) Landlig og fint, kort til stranden og et lite sentrum samtidig som det ikke er langt til div attraksjoner etc. Booket ikke reisen før april vi, og vi var der andre uka i juli.
Gjest DeBlå Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Da venter vi litt med å booke Det huset var fint, akkurat passe størrelse. Trenger fire soverom og helst to bad, i hvert fall to toaletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå