Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 For 1 1/2 uke siden fikk jeg veldig hovne mandler. Etter noen dager ble det veldig vondt i mandlene. Var hos lege forrige fredag som sa det var virus Det er litt bedre nå, men det er fortsatt vondt. Må ta smertestillende på natt for å få sove. Har ikke feber, men føler meg slapp og ikke helt i form. Anonymous poster hash: 19ca1...9a0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Ingen "leger" her? Anonymous poster hash: 19ca1...9a0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 *maser* Anonymous poster hash: 19ca1...9a0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Har legen sagt du har et virus så har du vel ikke halsbetennelse da? Virus kan man jo ikke si hvor lenge kan henge i. Anonymous poster hash: 56148...678
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Hva mener du? Halsbetennelse kan enten komme av bakterier eller virus. Anonymous poster hash: 19ca1...9a0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Hva mener du? Halsbetennelse kan enten komme av bakterier eller virus. Anonymous poster hash: 19ca1...9a0 Ja, den kan være begge deler. Jeg er veldig plaget med veldig ondt i halsen når jeg blir forkjølt. Har sluttet gå til legen da jeg vet om problemet og det aldri er noe legen kan gjøre. Ønsker ikke fjerne mandlene og ikke får en antibiotika så da holder jeg meg like godt hjemme. Min erfaring er ihvertfall at halsbetennelse som virus er verre enn bakterier. Sitter lengre i. Kan gjerne være nesten bra jeg men våkne igjen om morgenen med ondt i halsen. Og sånn kan det foregå store deler av vinteren. Har nå hatt det siden beg. av desember, og da var jeg faktisk hos legen grunnet noe annet og sjekket meg samtidig. Anonymous poster hash: 58077...26a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Huff, ja nå har det skjedd flere ganger at jeg har trodd jeg har blitt bra igjen, men så blusser det opp igjen. Spesielt på kvelden. Hvor lenge pleier det å henge i hos deg? Anonymous poster hash: 19ca1...9a0
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har nettopp kommet meg etter nesten 3 uker med vond hals. Ikke hver dag så ille at jeg måtte ta smertestillende, men jeg går fast på 3-4g paracet og 1g naproxen og det gjorde susen mesteparten av tiden. Spiste også en del is. Det viser på meg Det gikk ikke en uke før vond hals var tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå