Gå til innhold

islandske menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde meg med en islandsk fyr i ungdommen og en nå i voksen alder. felles for dem begge er et utrolig vakkert ytre og en gigantisk penis. har islendinger generelt store peniser.?  snakker 25.

Anonymous poster hash: 11800...398
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i år 900 ble bare de menn som hadde pikker på over 20 cm sluppet i land på Island. Det var flere vikinger som sto der og målte pikkene deres. De eneste som hadde mindre pikk enn det som fikk lov å slippe i land var de som var evnukker. Slik har det seg at islendinger i dag har så store pikker.

Anonymous poster hash: c04ff...020
Skrevet

Jeg har motsatt erfaring. To helt gjennomsnittlige.

Anonymous poster hash: c001f...b88

Skrevet

Ja, i år 900 ble bare de menn som hadde pikker på over 20 cm sluppet i land på Island. Det var flere vikinger som sto der og målte pikkene deres. De eneste som hadde mindre pikk enn det som fikk lov å slippe i land var de som var evnukker. Slik har det seg at islendinger i dag har så store pikker.

Ho ho! Eg pakkar sporenstreks!

Skrevet (endret)

Det er lufta og det rene vannet skjønner du vel ;-)

Endret av MissZanta
Skrevet

Hehe :D Har ikke hørt det før og tror det er ganske variert, tror (i etterkant) at min aller første kjæreste hadde en ganske stor en (litt usikker siden jeg hadde ikke noen andre å samnenligne med da og tenkte ikke over det), de fleste har hatt ok størrelse, men har også vært bort i noen relativt små.

-islending

Anonymous poster hash: ccb3c...617

Skrevet

Jeg likte teorien om landforbud for de med pikk under 20 cm, men må nok bare bekrefte det den andre islendingen over her sier ;). Selv om vi er noen fine folk så er vi vel som nordmenn, blanda drops.

Hilsen annen Islending

Anonymous poster hash: 150fa...f30

Skrevet

jeg er nok heldig med utstyret til min islending da ;-) men nei, de er nok like varierte I bade utseende og størrelser som alle andre...

dere islendinger I Norge. har dere mann og fra island? hvor I landet (sånn ca og vagt) bor dere?  vi er med I islenigafelagid I området vi bor, men alle vi har møtt gjennom der bor omtrent en times kjøring herfra...

Anonymous poster hash: 51ad1...803
Skrevet

*både

Skrevet

jeg er nok heldig med utstyret til min islending da ;-) men nei, de er nok like varierte I bade utseende og størrelser som alle andre...

dere islendinger I Norge. har dere mann og fra island? hvor I landet (sånn ca og vagt) bor dere?  vi er med I islenigafelagid I området vi bor, men alle vi har møtt gjennom der bor omtrent en times kjøring herfra...

Islenigafelagid = møtested for de med store peniser ;)

Anonymous poster hash: 2733d...51a

Skrevet

hadde også tenkt å referere til vikinger, men dette var bedre :D

Skrevet

jeg er nok heldig med utstyret til min islending da ;-) men nei, de er nok like varierte I bade utseende og størrelser som alle andre... dere islendinger I Norge. har dere mann og fra island? hvor I landet (sånn ca og vagt) bor dere?  vi er med I islenigafelagid I området vi bor, men alle vi har møtt gjennom der bor omtrent en times kjøring herfra... Anonymous poster hash: 51ad1...803

Nope, har en norsk mann jeg - og er godt fornøyd.. ;) Vi bor i Oslo men er ikke med i íslendingafélaginu - men det er jo blitt mange av oss her etterhvert :)

-første islendingen

Skrevet

jeg er nok heldig med utstyret til min islending da ;-) men nei, de er nok like varierte I bade utseende og størrelser som alle andre... dere islendinger I Norge. har dere mann og fra island? hvor I landet (sånn ca og vagt) bor dere? vi er med I islenigafelagid I området vi bor, men alle vi har møtt gjennom der bor omtrent en times kjøring herfra... Anonymous poster hash: 51ad1...803

Nope, har en norsk mann jeg - og er godt fornøyd.. ;) Vi bor i Oslo men er ikke med i íslendingafélaginu - men det er jo blitt mange av oss her etterhvert :)

-første islendingen

Ja, der er en del ;-) mannen her planlegger þorrablót i februar og de regner med 60-70 påmeldte. ..

Skrevet

Hahaha 😃😃😃

Skrevet

Midt-Norge her. Ikke med i islendingafelaginu her, var med da vi bodde på Vestlandet. sammen med en nordmann :).

-andre islendingen

Skrevet

Midt-Norge her. Ikke med i islendingafelaginu her, var med da vi bodde på Vestlandet. sammen med en nordmann :).

-andre islendingen

Har du bodd her lenge? :)

-første islendingen

Skrevet

jeg er nok heldig med utstyret til min islending da ;-) men nei, de er nok like varierte I bade utseende og størrelser som alle andre... dere islendinger I Norge. har dere mann og fra island? hvor I landet (sånn ca og vagt) bor dere? vi er med I islenigafelagid I området vi bor, men alle vi har møtt gjennom der bor omtrent en times kjøring herfra... Anonymous poster hash: 51ad1...803

-første islendingen

Ja, der er en del ;-) mannen her planlegger þorrablót i februar og de regner med 60-70 påmeldte. ..

Mmmm... Bare elsker þorramaten! :)

-første islendingen

Skrevet

-første islendingen

Mmmm... Bare elsker þorramaten! :)

-første islendingen

Surmaten og haien kan dere bare ha for meg ;-) mannen er veldig glad i det da så det hender det stinker rotten hai her.

Synes hangikjöt er godt, men da helst varmt.

Skrevet

Jeg har og dødskjekk islandsk mann da. Er norsk selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...