Gå til innhold

så flaut møte

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle treffe en fyr fra nettet, hadde skrytt på meg at jeg digga film jeg også selvfølgelig ;)

han kom mot meg, supersøt, herlig personlighet, alt virker bra. sååå.. begynner han å prate om film da. nevner Matrix og legger ut om den, hvor fascinert han er, følger opp med platon osv. han spør hva jeg syns om den, hvorpå jeg må svare at jeg ikke har sett den. uff, så flaut. han ble helt seriøst uinterissert etter dette. tok ett glass vin til og sa han måtte gå. har ikke hørt noe fra han til tross for flere sms jeg har sendt. vellykka date?

for hvis man er filminteressert, har man sett the Matrix, sant?

Anonymous poster hash: 05384...11e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan være filmintressert uten å ha sett de filmene.. Jeg liker filmer, men ikke alle typer filmer..

Hadde du sagt på forhånd at du likte den typen film?

Anonymous poster hash: 6bdc5...d7b

Skrevet

Tipper at det var noko anna enn at du ikkje hadde sett Platon - (kjemi o.l) og viss ikkje det var det, så var han uansett ikkje så mykje å samle på, for då hadde han vore litt for spesiell.

Skrevet

Så utrolig sært av han å la filminteresse være det viktigste kriteriet for bedømmelsen av deg som potensielt kjæresteemne/venn/pulekompis eller hva dere så for dere..

Eller?

Anonymous poster hash: cd088...080
Skrevet

Han ble nok litt skuffet. Hvis du har skrytt av filminteresse så er dette filmer de fleste har sett ;)

Anonymous poster hash: 53171...b1f

Skrevet

Han høres ut som en dust. Jeg har møtt flere fra nett, og ingen har hatt kriterie til at man må ha sett Matrix. Det skal mye til for at det klaffer. Kanskje han merket usikkerheten din? Hvis det var kun pga filmen, betyr det at du unnslapp en fyr som sikkert lever opp til karakterene i filmen, ber dama ta på seg kostymer som forspill og har plakater fra filmen på soverommet. Hvis ikke var det noe annet, og det er like greit han lar det gå nå enn å dra det ut om han var usikker.

Anonymous poster hash: ac22e...ccd
Skrevet

Jeg er film intr så det holder, men har bare sett Matrix 1,5 gang og syntes den var gørr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...