Gå til innhold

Betennelse i hull i ørene( 8år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min tok hull i ørene i sommer som var men det ville liksom aldri gro...så ble begge ørene litt betennelse i, men renset med pyrisept, så gikk vi over til bacimycin, så det gikk over på ene øret iallfall...

Men på det andre øret er det blitt verre, det er som en pitteliten byll der og rødt, kommer verk ut, men ikke hovent eller vondt når jeg renser, hun sier det stikker litt bare...men livredd for at jeg skal ta ut øredobben, da tror hun det blir vondt sier hun...

Noen som har erfaring? Bør jeg ta ut dobben å la det gro, eller er der noe bedre å rense med?

Det er ekte sølv som er i nå.

Takk for svar:)

Anonymous poster hash: 9f633...76c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta den ut. Datteren mi fikk det også. Tok den ikke ut og til slutt var bilen så stor at legen måtte skjøre den opp med skalpell for at trykket skulle lette. Ta henne til lege så det går riktig for seg..

Anonymous poster hash: 054bd...b10

Skrevet

Prøv ett annet merke øredobber. Det eneste jentene her i huset tåler er nien øredobber fra Cecilie melli. Stein i midten og masse steiner rundt. Veldig fine. De er de eneste jeg tåler og😃

Skrevet

Bytt dobber til kirurgisk stål. Kan være nikkelallergi. Sølvørepynt inneholder nikkel.

Anonymous poster hash: 3e003...6b8

Skrevet

Gull er også et alternativ, det er det jeg tåler best selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...