Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg fikk beskjed at jeg må vente noen dager for å se om kroppen støter ut av seg selv. Syntes dette er helt forfærdelig! Jeg er fysisk uvel og blir psykisk nedbrutt av tanken på at jeg har et dødt barn i magen. Jeg gråt og gråt til legen, men ingenting nyttet. Om ikke noe har skjedd innen tirsdag så blir jeg satt i gang. Andre med lignende erfaringer? Anonymous poster hash: fc3ab...b7e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Herregud stakkar jente! D der høres jo helt umenneskelig ut! Har ikke peiling på sånt.. men tror ikke d skal være slik! Sender deg en god klem Anonymous poster hash: 361f3...3b0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Har ingen erfaringer, men sender deg en stor klem. Dette var trist å lese Anonymous poster hash: 6e5c6...c60
rasekatten Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Det der høres bare helt sykt ut synes skikkelig synd på deg. Har du snakket med sykehuset selv?
Fertila Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har ingen erfaringer, men for en fortvilende situasjon. Stor trøsteklem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 det skal jo ikke være sånn! kjære deg det er helt forfærdelig!! du må jo få føde på et sykehus med smertestillende og legehjelp rett rundt hjørnet!! må bare spørre: var det ingen forvarsler? og du har vært på rutineultralyd og da var alt bra? Helt umenneskelig å måtter terminere et svangerskap sånn... babyen vil leve videre i hjertet ditt... *sukk* verden er urettferdig noen ganger... det er lov å være kjempe lei seg og fortvilet nå!!! sender deg en stor klem!! Anonymous poster hash: 1dffc...6bd
Musemora Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Det høres fælt ut, men det beste for kroppen din er om den støter ut fosteret selv. Da er kroppen liksom "moden". Og husk at du kan få så mye smertestillende du vil under fødselen. Ikke vær redd for å be om det. Trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Dette har jeg opplevd også, at barnet døde i magen. Forferdelig følelse. På "vårt" sykehus ble jeg lagt inn og satt igang for fødsel umiddelbart etter det var konstatert at fosteret var dødt. Grusomt at du må vente, det er jo en ekstra belastning. Oversender en stor, varm klem! Anonymous poster hash: 1c59f...a30
Cat.68 Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Fikk du ikke mere informasjon en dette? I så fall er det hårreisende. Kroppen din vil ikke bare støte fostret ut, den vil i så tilfelle gå i fødsel. Et så stort foster vil i alle tilfeller måtte fødes frem. Det kan virke brutalt å måtte føde en slik gang, men jeg lover deg det vil være til det beste både for deg og kroppen, og ikke minst ifht sorgeprosessen etterpå. Jeg har født et barn i uke 23, så hvis du har noen spørsmål må du bare ta kontakt på PM.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Uff så leit å høre Dette synes jeg ikke var en pen behandling av legen.Får jeg lov å spørre hvor lenge barnet har vært dødt?Jeg er gravid selv, og helt hysterisk Anonymous poster hash: f9feb...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå