Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 jeg har skrevet her før, vert rusfri i ett år mars 2014.. er helt der i kveld at det hadde vert så godt med noe å røyke på eller ta meg en stripe.. en av to.. jeg holder meg, prøver og tenke på andre ting, men det blir helt kaos i hodet mitt og i meg vet jeg at jeg hadde roet meg ned om jeg hadde hatt litt.. men jeg vil virkelig ikke smake en gang heller.. jeg vil bli HELT rusfri både i kropp og til sinn...kan noen av dere damer og/eller menn, hjelpe meg, tips til noe jeg kan gjøre for meg selv for og få annet og tenke på-- bruke kroppen.. jeg er helt tankefull her jeg sitter.. det er så mye.... å alt jeg tenker oppi det hele er hvor mye det hadde hjulpet met et trekk eller en stripe :/ Anonymous poster hash: 26bbe...765
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Snakk med noen om det da? Noen som kan hjelpe deg hvis det er et stort problem? Har du barn? Anonymous poster hash: 895f4...28c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Det som har hjulpet meg er å tenke tankene helt ut.. Dvs, ikke fornekte at det HADDE hjulpet med en stripe eller en røyk - nesten umiddelbart... Våg å tenke og forestille deg hvor godt det hadde vært... Ikke vær redd, tanker er ikke det samme som handlinger... Og, deretter, tenk også helt ut, det som du vet, at det hjelper der og da, men gjør ting verre på sikt. Dette vet du jo!? Det er som å tisse på seg for å holde varmen.. Tenk også de negative tankene helt ut. Hva var grunnen til at du ville slutte til tross for alle gledene det ga deg?... Anonymous poster hash: cb9bf...646
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Snakk med psykolog. Går du til psykolog eller i behandling av noe som helst slag? Anonymous poster hash: ae3ed...5af
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Enkelt valg: narko eller barnet/barna? Anonymous poster hash: 57eda...e0d
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Har du barn? Tenk på det/dem, i tilfelle- det burde være nok til å holde deg borte!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Enkelt valg: narko eller barnet/barna? Anonymous poster hash: 57eda...e0d Ja, hadde det vært så enkelt så. Anonymous poster hash: ae3ed...5af
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Har vært i dine sko, men for en del år siden. Det som hjalp meg til å ikke få tilbakefall var å trene. Jeg tok på meg joggeskoene og løp, løp helt til trangen ikke var der lengre og var utslitt. Å for å si det slik, etter år på rus er ikke kroppen i topp stand, men det er utrolig hva man klarer å prestere når man bruker følelsene rundt trangen på å løpe altså. Jeg er nykter på 5året og får fortsatt lyst på en gang i blandt, men da holder det med å følge tankene ut sånn som ho over her skriver. utrolig hva du kan tenke deg til og sette deg tilbake i et nytelses øyeblikk uten at det trenger å påvirke dømmekraften din. Anonymous poster hash: 8eedb...35e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 tankene tar virkelig kneken på huet. jeg har aldri snakket med noen om dette. har klart meg helt på egenhånd.. det er så vanskelig en sjelden gang iblandt.. spesielt i kveld.. jeg har tatt meg en dram, så kan ikke kjøre noe sted. HELDIGVIS. jeg har barnefri i kveld. å da kommer det enklest over meg.. jeg kan jo ikke leve disse tankene ut, da blir jeg sikkert så trygg på at det ikke gjør noe også lar jeg meg falle for ikke fristelsen men for trangen. trangen or og få ffred i hodet og slappe av.. trangen for og få ryddekick og få det lik som jeg vil her i hus. trangen til og bli loka opp eller ned.. ååååh.. jo jeg er redd disse tankene..selfølgelig velger jeg barna.. er jo derfor jeg har sluttet.. var et vrak i over to år på makka og cola og piller, og har røyka i mange herrens år.. jeg sluttet på dagen pluttselig.. å det merker jeg til tider.. jeg liker ikke dette ved meg selv Anonymous poster hash: 26bbe...765
magica fra tryll Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Oppmerksomheten følger tanken. Det viktigste er kanskje å gjøre/tenke på noe helt annet. Ofte klarer vi ikke å styre tankene, men om vi gjør noe annet vil tankene følge etter. Tror ofte den største utfordringen er å ikke ha noe annet meningsfylt og fylle tid og tanker med. Kanskje er det noen venner du kan være sammen med som ikke har samme problem? Slik at du kommer ut av tankekjøret ditt. Ønsker deg masse lykke til! Dette klarer du!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Hva er det som gjør at du ønsker å ruse deg nå? Hva ligger i bunnen? Hva var grunnen til at du ruset deg før? Hva er bedre i livet ditt nå enn før og omvendt? Vil suget forsvinner når alkoholen er ute av kroppen igjen? Anonymous poster hash: 9f7b3...131
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Alle tenker tanker de ikke burde. Trenger ikke bety at det skal skje. Du er sterkere enn du tror. Du har kommet så langt, du klarer enda lenger. Anonymous poster hash: 40cc6...d68
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Om du var et vrak i to år, hvor var barna dine da? Anonymous poster hash: ae3ed...5af
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Min bror mistet kontakt med datteren sin fordi moren havnet utpå igjen og ødela ALT han hadde jobbet med å komme ut av. HAN klarte å være rusfri, hun klarte det ikke. Ungen bor i fosterhjem, og pga fortiden deres er han heldig hvis han noengang får omsorgen for henne. Tenk litt på hva du ødelegger for ungen/e dine hvis du gjør dette. Anonymous poster hash: 468be...cce
Fero Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 Hold motet oppe! Du jobber hardt for dette, og du kommer til å være kjempestolt når du runder året! Det er vanskelig når du har kvelder som i kveld, men også denne kvelden blir til natt. Plutselig er det en ny dag, og du er enda et steg lenger unna dritten du sluttet med. Nå er det ikke mange steg igjen til du har klart 365!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #16 Skrevet 3. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=bqfyt7E58iU Anonymous poster hash: dd353...07e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #17 Skrevet 3. januar 2014 takk for tipset om og ut å løpe, det tror jeg ville vert forfriskende, å det å trene, det gjør jeg jo ikke. det ville nok fått meg over på helt annet fokus i alle fall.. akkurat i kveld ligger jeg på sofaen og bare er helt stiv.. kommer meg ikke ut av sofaen en gang, venter på at noe skjer av seg selv. helt klart vet jeg selv at ikke noe skjer av seg selv.. ja som noen nevner over her at i morgen er det en helt annen dag, gleder meg til jeg sovner.. gleder meg til jeg sovner.. jeg vet ikke helt hvorfor jeg ønsker dette nå, gammel vane, å sitte loka og ikke merke at tiden går.. kanskje.. bekjymringsfri.. det gir jo en følelse av alt jeg føler jeg mangler, ro, og tanke tom.. konsentrasjon og fokus er helt i spinn. jeg klarer ikke nyte det som er godt, er jeg fjern klarer jeg det, får mindre tanker i huet. alt halveres eller mer, men jeg ødelegger så mye annet.. kjæresten min er utrolig støttende.. men han er her ikke i kveld. da blir suget sterkere.. ser så frem til den dagen suget ikke er der mer..jeg savner meg selv.. Anonymous poster hash: 26bbe...765
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #18 Skrevet 3. januar 2014 jg sliter med meg selv. men for og unngå å stå der at jeg mister barna silk andre gjør. DERFOR kan jg ikke kontakte noen om dette heller... Anonymous poster hash: 26bbe...765
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #19 Skrevet 3. januar 2014 jg sliter med meg selv. men for og unngå å stå der at jeg mister barna silk andre gjør. DERFOR kan jg ikke kontakte noen om dette heller... Anonymous poster hash: 26bbe...765 Du kan snakke med en psykolog uten at du mister barna dine. Og hvor var barna da du ruset deg? Anonymous poster hash: ae3ed...5af
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #20 Skrevet 3. januar 2014 det er flere svar på hvor barna var. er ikke nødvendig og remse opp alt. Anonymous poster hash: 26bbe...765
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå