Anyne Skrevet 4. januar 2014 #26 Skrevet 4. januar 2014 Jeg liker at vi har stor spisestue og stue i ett, + tvstue i tillegg. Det fungerer veldig bra i hverdagen... Det fungerer ikke like godt når vi har gjester, da stuen er lite møbleringsvennlig, så vi har ikke så mange sitteplasser der, DVs, vi har nok til oss i familien, og et par til... Når vi har store selskaper fungerer det derimot supert, med langbord tvers gjennom stuen.. jeg greier ikke bestemme meg for om jeg liker det eller ikke.. Ellers er jeg konstant frustrert over at vi har lite skapplass og lite kjøkken.. Hvorfor bygges moderne hus med så lite skapmuligheter?? Anonymous poster hash: 6a99f...18b Jeg liker best at tomta er usjenert, kan sole meg naken på verandaen og gå naken i alle rom bortsett fra kjøkken uten å bli sett. Liker også at det kan ringe på døra uten at de har sjanse til å se om noen er hjemme selv om tv er på. Liker minst at jeg ikke har vaskerom fordi vi har bygd hybel og at jeg må ned for å hente ved/hente noe i frysen.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #27 Skrevet 4. januar 2014 Er glad i huset vårt, det er passe stort egentlig. Skulle ønske vi hadde ark på loftet, slik at vi kunne utnyttet loftsgangen bedre. Også har vi alt for lite skapplass. Det er veldig dumt. Men på en annen side hadde jeg nok kunne utnyttet noen av rommene i huset bedre. Noen som er god på slikt? Velkommen skal du være Anonymous poster hash: 6c786...d41
*piami* Skrevet 4. januar 2014 #28 Skrevet 4. januar 2014 Liker at vi har gåavstand til begge sin jobb, og barnehage/skole som nærmeste nabo:) Liker egentlig alt med rekkehuset da vi har funnet drømmehjemmet for vår familie.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. januar 2014 #29 Skrevet 4. januar 2014 Jeg liker at gangen er stor og at vi har vaskerom med egen inngang, som ikke brukes til vaskerom men til grovgang der barna har alle ytterklærne sine. Liker at badet er ved gangen og at det er stort nok. Stue og kjøkken nede. Alle soverom og et stort toalett oppe som jeg bruker til vaskerom. Liker at vi har et ekstra rom som barna bruker til leke/tv rom. Liker plassen og selve huset. Hva jeg ikke liker. Det er ikke noe jeg ikke liker, men kan si at alle rommene kunne vært større utenom gangen. Snakk om hvis alle ytterveggene ble 20-30 cm lenger enn ut Er veldig fornøyd og vi vil ikke flytte.
Gjest lillehi Skrevet 4. januar 2014 #30 Skrevet 4. januar 2014 Liker at det er stor stue og ganske store soverom. Bad og kjøkken er ok, men kunne vært større😃 og skulle ønske at det var lagt opp til oppvaskemaskin på kjøkkenet. Skal jeg ha det må hele kjøkkenet bygges om😉 men det er vel egentlig et luksusproblem! Savner mer skapplass, er gjennomført fortvilende lite plass til oppbevaring i hele leiligheten👿 men trives her jeg bor selv om drømmen er å kunne eie noe eget. Men da må jeg vinne i Lotto eller finne meg en rik mann, og begge deler er vel det man kan kalle en hyggelig fantasi😃
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #31 Skrevet 4. januar 2014 Liker at huset ligger i høyden og umulig å ikke se det Liker at det er helt nytt. Har stue i andre etasje og utsikten er ubeskrivelig vakker. Elsker kjøkkenet som jeg har designet selv, utsikten jeg har når jeg vasker opp og lager mat. Har fire soverom og alle er luftige og store nok. Har 2 bad som begge er i spafølelse. Har eget vaskerom i første etasje. Boden er i andre og lettvint å komme til da vi oppholder oss i andre etasje. Liker ikke...tja, faktisk liker alt med mitt nye hus Anonymous poster hash: 20fc5...68c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #32 Skrevet 4. januar 2014 Mest: at det er en enebolig Minst: at vi startet oppussing da vi bodde sammen og nå sitter jeg her alene med huset og har ikke råd til å pusse opp og bor med 3 barn på et soverom.. Forferdelig slitsomt:( Anonymous poster hash: 4eb5d...7f8 meld deg på sinnasnekkeren Anonymous poster hash: fb859...9ec
BareMas Skrevet 4. januar 2014 #33 Skrevet 4. januar 2014 Jeg liker at huset er rødt med stakittgjerde, 3stuer, kjeller og loft. Det jeg liker minst er at vi ikke har fått tatt over enda.. Men snaaaaaart flytter vi!!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #34 Skrevet 4. januar 2014 Det beste er beliggenheten og plassen vi bor, ellers liker jeg kjøkkenet mitt og et veldig koselig lekerom best. Anonymous poster hash: f7f18...801
Mor di! Skrevet 4. januar 2014 #35 Skrevet 4. januar 2014 Liker best takhøyden, store allrom, lekerom, loftstue og romsligheten i forhold til det vi eide før. Liker minst at vi ikke har badekar og at vi skulle hatt en til bod + savner garasje (blir bygget på sikt)
Madolyn Skrevet 4. januar 2014 #36 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Liker mest: at det er et relativt nytt og særdeles barnevennlig nabolag, med lekeplasser og natur i umiddelbar nærhet Liker minst: savner et gjesterom, og hater alt rotet! Endret 4. januar 2014 av Madolyn
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #37 Skrevet 4. januar 2014 Jeg liker at alt er på et plan og at jeg har rom nok til å ha eget treningsrom/spa Anonymous poster hash: d2002...11e
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2014 #38 Skrevet 4. januar 2014 Liker beliggenheten. Store (men upraktiske) til ungene. Misliker størrelsen på kjøkkenet, er altfor lite. Men, elsker å bo her så flyttet aldri
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #39 Skrevet 4. januar 2014 Best: romløsninger Dårligst: valg av gulv i "gamle" delen av huset Anonymous poster hash: ebbb7...a54
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2014 #40 Skrevet 4. januar 2014 Liker best yttergangen etter at vi bygget ut. Plass til STORT garderobeskap som sjuler jakker og sko. Samt at der er plass til stumtjener og benk og likevel god plass. Samt at jeg liker veldig godt utleieleiligheten i kjelleren. Liker minst at alle gulvene er skjeve. Huset er bygget i 1923, så det har seget litt. Kan ikke ha to frittstående hyller ved siden av hverandre. Anonymous poster hash: c9a66...685
Rivjernet Skrevet 4. januar 2014 #41 Skrevet 4. januar 2014 Jeg liker godt at det er høyt under taket og store, gode rom. Det jeg liker minst er at huset er gammelt og slitt, og trenger mye oppussing .
Optatium Skrevet 4. januar 2014 #42 Skrevet 4. januar 2014 Jeg elsker at kjøkkenet er akkurat slik jeg ønsket mg. Jeg elsker vaskerommet som er akkurat stort nok. Liker ikke at jeg har lite oppbevaring, men det blir bedre når vi får pusset opp gangen der alle skapene skal være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå