Gå til innhold

Hva liker du best ved boligen din, og hva liker du minst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker at vi har stor spisestue og stue i ett, + tvstue i tillegg. Det fungerer veldig bra i hverdagen... Det fungerer ikke like godt når vi har gjester, da stuen er lite møbleringsvennlig, så vi har ikke så mange sitteplasser der, DVs, vi har nok til oss i familien, og et par til... Når vi har store selskaper fungerer det derimot supert, med langbord tvers gjennom stuen..

jeg greier ikke bestemme meg for om jeg liker det eller ikke..

Ellers er jeg konstant frustrert over at vi har lite skapplass og lite kjøkken..  Hvorfor bygges moderne hus med så lite skapmuligheter??

Anonymous poster hash: 6a99f...18b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker romfordelingen i huset og plassen vi bor på. 

Jeg liker ikke alt rotet. 

Skrevet

Hmm liker str på soverommene.

Jeg liker at det er så mye skapplass på soverom, bad og gang.

Liker ikke det lille og gamle kjøkkenet, uten oppvaskmaskin. Og den lille mellomgangen vi har som ikke kan brukes til noe.

Leier så kan derfor ikke gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: b43d7...5cd

Skrevet

Mest: at det er en enebolig

Minst: at vi startet oppussing da vi bodde sammen og nå sitter jeg her alene med huset og har ikke råd til å pusse opp og bor med 3 barn på et soverom.. Forferdelig slitsomt:(

Anonymous poster hash: 4eb5d...7f8

Skrevet

at kjøkkenet mitt er ca 40 kvm og at vi har alle bruksrom (stue, kjøkken, vaskerom, tv-krok, bad og 3 soverom) I same etasje. liker også at garasjen henger sammen med huset. men desverre er garasjen I kjelleren og alle bruksrommene oppe...

Skrevet

Liker badet, eller elsker badet. Resten er greit det også. Liker ikke: at jeg bare leier, ikke  mulighet til å kjøpe siden leiligheten er i huset til utleier. Håper 2014 blir året for kjøp for meg :)

Anonymous poster hash: ac7e2...0b9
Skrevet

Jeg elsker badene, kjøkkenet og uteplassene :) Vi har fire soverom - det betyr at vi kan har plass til to barn og enda kan Kjæresten beholde kontoret sitt. Skulle gjerne hatt litt større soverom, men det blir bedre når Nurket flytter på eget rom.

Skrevet

Har akkurat kjøpt hus, og ikke flyttet inn ennå.. Så foreløpig er det beste ved vårt 'nye' hus at det er et stort hus, og ikke en leilighet :)

(Gud som jeg gleder meg til å flytte..) :)

Anonymous poster hash: 3ca6e...4c9

Skrevet

Hater di jævla idiotene som bor over oss som har fri oppdragelse... Kl 5 om mårra drar dem stoler og det som er over gulvet,.. Så nå skal vi selge....

Anonymous poster hash: 3f3ad...286

Gjest vinterbrud
Skrevet

Jeg liker at det er åpent fra gangen og inn i stuen,at det er gjennomlys.Jeg liker verandaen vår,den er stor og et ekstra rom om sommeren.

Størrelsen på mitt soverom skulle vært større,men det fungerer sånn som det er.Det er ikke plass til dobbelseng der inne.

Ellers så elsker jeg mitt nyoppussa kjøkken og oppvaskmaskinen min.

Selvfølgelig skulle leiligheten gjerne vært større,men den er sentralt plassert i forhold til busstopp og butikk.

Alt rotet liker jeg ikke.

Skrevet

Liker den store fine stuen vår, og at vi har stor uteplass/veranda. Fornøyd med at vi har to bad med ok størrelse. Fin utsikt.

Skulle ønske huset var litt større, gjerne hatt ett soverom til, og eget vaskerom. Ønsker meg mer benkeplass/skapplass på kjøkken(har tenkt å pusse opp)

Anonymous poster hash: dc199...64b

Skrevet

Har akkurat kjøpt hus, og ikke flyttet inn ennå.. Så foreløpig er det beste ved vårt 'nye' hus at det er et stort hus, og ikke en leilighet :)

(Gud som jeg gleder meg til å flytte..) :)Anonymous poster hash: 3ca6e...4c9

Me 2 :) Gleder meg som en unge til huset er ferdig og vi kan flytte inn :D

Anonymous poster hash: 20fc5...68c

Skrevet

Jeg liker best at huset er fullt av skap, kott og boder så vi slipper å ha alt mulig fremme. Liker også at jeg har eget spiskammers, og stor hage.

Skulle jeg ønsket meg noe så måtte det vært større bad, egen inngang til vaskerommet og større kjøkken.

Skrevet

Jeg liker stedet vi bor på.

Ellers skulle jeg ønske det var en enebolig, at det var større og liker ikke at jeg må ut for å vaske klær. Det er noen ganger et skikkelig tiltak :P

Anonymous poster hash: e0840...ec9
Skrevet

Har kjøpt et nytt hus som vi flytter i om en måneds tid. Elsker at det er enebolig, at det er helt nytt at vi blir de første som skal bo der, kjøkken som vi har oppgradert og badene våre, eget vaskerom. Men mest av alt, at stuen er i andre etasje og soverommene i første. Det blir litt av en tilvenning men det blir gøy.

Gleder meg som en unge til å flytte og at vi for første gang skal eie et hus. :)

Skrevet

Liker best området, nabolaget og hagen.

Liker minst at badet og kjøkkenet er litt i minste laget.

Anonymous poster hash: cd2c4...578
Skrevet

Jeg liker tomten og nabolaget, masse sol, liker mitt store kjøkken og stue, men liker ikke at møbleringen blir så satt, der ikke så mye rom for endringer. Liker ikke bad/vaskerom i ett, skulle hatt eget vaskerom med egen inngang. badet oppe er fint nok, og rommene har for lav takhøyde i 2.etg. Ellers elsker jeg stuegulvet mitt:)

Hater dårlige oppbevaringsløsninger, og dårlig skapplass. Har lyst å bygge en gang i fremtiden:)

Anonymous poster hash: 3650f...7df
Skrevet

Liker best at det er verdens nest koselige lille hus

Liker minst for lite lagringsplass og gir lite vaskerom.

Skrevet

Jeg liker ikke at vi ikke har noen bod og at jeg må sove i den kombinerte stua og kjøkkenet. Jeg liker heller ikke parabolantenna på veggen som jeg angret at jeg sa ja til og enten må skru ned selv eller betale 1500 kr for. Mistenker at det blir det siste :/ 

Jeg liker veldig godt møblene mine. Veggene og den store gangen. 

Skrevet

Det beste er beliggenheten og utsikten.

Det verste er at nabolaget er oversvømmet av katter som driter i blomsterbeddene mine.

Skrevet

Liker aller best at huset har store garderober til alle soverommene og ved hallen. Fantastisk å slippe skap på soverommene:) ellers liker jeg at huset er nytt, stooort og gjennomført i stilen.

Skrevet

Liker 'nærheten' til ting. Ikke skremmende langt til noe for en uten førerkort. I det minste offentlig transport og butikk. Liker balkongen.

Misliker at kjøkkenet er et eget rom (vil gjerne ha skjermet, men fortsatt åpen kjøkkenløsning). Misliker at vi ligger rett ved et veikryss og at vi bor i tredje etasje uten heis...

Skrevet

Elsker kjøkkenet mitt og at vi har tre soverom med mulighet for å bygge ut en bod til ett til. Elsker trappa mi. Liker at det er spotter i takene. Og at vi har en passelig stor hage.

Liker ikke badet, og at vaskerom er i en annen etg enn soverommene.

Anonymous poster hash: b87ca...563

Skrevet

Liker at vi har god plass, liker at vi har vaskerom og spiskammers, liker de store vinduene.

Skulle ønske kjøkkenet hadde åpen løsning, kommer nok til å gjøre noe med det på sikt. Synes det er litt dårlig arealutnyttelse, dårlig romfordeling - på over 200 kvadrat har vi tre små og et bittelite soverom, og badene kunne også vært litt større. Men vi har en peisestue som antakelig blir soverom etterhvert. Også liker jeg ikke at vi har privat vann og avløp.

Skrevet

Liker at jeg har et stort vaskerom som har egen inngang sånn at ungene kan kle av seg alt der når de har vært ute. Liker at det er en enebolig som ligger i et fantastisk nabolag.

Liker at jeg har en liten do nede ved stua og kjøkkene sånn at når jeg får besøk trenger jeg kun rydde en etasje:) Tror ikke det er noe jeg ikke liker ved huset...må være at det tar veldig lang tid å vaske ifht den lille leiligheten vi hadde før.

Anonymous poster hash: 90bcc...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...